دفتر مقام معظم رهبری در دمشق از ۵۰ پرستار سوری تجلیل کرد + تصاویر

دفتر مقام معظم رهبری در دمشق از 50 پرستار سوری تجلیل کرد + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) دختر بزرگوار امام علی (ع) دفتر امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در دمشق با برگزاری مراسمی، از ۵۰ پرستار سوری تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دمشق، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) دفترآیت الله العظمی علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در دمشق با برگزاری مراسمی با حضور «مجتبی حسینی» نماینده ایشان در سوریه از 50 پرستار مرد و زن در بیمارستان «المجتهد» در دمشق تجلیل کرد.

در این مراسم که رئیس بیمارستان المجتهد نیز  حضور داشت، حسینی با ایراد سخنرانی از تلاش های پرستاداران این بیمارستان در دوران بحرانی که رهبر ایران از آن تحت عنوان «بحران وارداتی» یاد کردند، قدردانی نمود.

حسینی در ادامه سخنان خود گفت: ما در جمهوری اسلامی خود وظیفه خود می دانیم که در سراسر دنیا در کنار مستضعفان قرار بگیریم، همانطور که در کنار ملت فلسطین قرار گرفته و سفارت فلسطین را جایگزین سفارت اسرائیل کردیم و از مقاومت لبنان نیز حمایت کردیم امروز نیز در کنار سوریه که از زمان رهبر فقید خود حافظ اسد و سپس بشار اسد در کنار ما قرار گرفت، خواهیم ایستاد و دفاع از آن را وظیفه خود می دانیم.

حسینی در گفت وگو با تسنیم نیز تاکید کرد: در سالروز میلاد حضرت زنیب (س) باید از او درس مقاومت گرفته و بیاموزیم که چگونه مقاومت کرده و در کنار حق و علیه باطل  باشیم و این رمز ایستادگی و برکت برای سوریه است از همین رو میلاد حضرت زینب را روز پرستار نامیدیم زیرا او بود که توانست تا امروز و و تا قیامت  حامل پرچم امام حسین (ع) باشد.

وی همچنین یادآور شد: کار بیمارستان ها حمایت از کل کشور است و این رسالت در روزهای جنگ دو چندان می شود زیرا این بیمارستان ها هستند که حامی رزمندگان بوده و پزشکان و پرستاران نیز وظیفه دشوار و طاقت فرسای مداوای بیمارانی را که جنگ  قلبشان را شکسته، برعهده دارند و مانند مادر مهربان به استقبال بیماران می روند از همین رو خداوند زحمت ها و تلاش های آنان را ارج می نهد و از آنجا که هر کس از بنده خدا قدردانی نکند نمی تواند شکرگذر خداوند باشد، ما نیز از تلاش های پرستاران و کارد پزشکی قدردانی می کنیم.

حسینی همچنین با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) گفت: از طرف خود و ملت ایران که دوست و برادر ملت سوریه است، به همه پرستاران و کادر پزشکی در بیمارستان ها تبریک گفته و از خدمات آنها به ملت سوریه تشکر می کنم.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان