مانور پیامبر اعظم(ص) نماد توانمندی کامل نظامی ایران است


مانور پیامبر اعظم(ص) نماد توانمندی کامل نظامی ایران است

خبرگزاری تسنیم:نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه اردبیل گفت: مانور پیامبر اعظم(ص) در دریای عمان و تنگه هرمز، بزرگ‌ترین نمایش قدرت ایران و مظهر توانمندی کامل نظامی کشور است و نشان می‌دهد قدرت نیروهای مسلح ما در منطقه بی‌نظیر و بلامنازع است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار داشت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تأسیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، اهالی استان باید به رعایت حال فقرا و شرکت در برنامه احسان و نیکوکاری همت کنند.

عاملی تصریح کرد: فلسفه تأسیس کمیته امداد توسط حضرت امام (ره)، این بود که امام دیدند نه انسانیت و نه اسلامیت اقتضا نمی‌کند که در جامعه اسلامی یک عده در آسایش و عده‌ای دیگر در رنج و عذاب باشند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: آن چه به عنوان مساعدت به فقرا می‌دهیم براساس فرهنگ قرآن از اموال ما نبوده بلکه حق خود آنها است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به نزدیکی عید نوروز بیان کرد: ما همه در استان خانواده واحد تشکیل می‌دهیم و باید عید ما، عید عمومی باشد.

وی گفت: جامعه انسانی به یک بنا و ساختمان شباهت دارد، ملات این ساختمان این است که انسان‌ها در درد و غم و شادی همدیگر شریک باشند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خیران و واقفان جامعه را بزرگ ولی نعمتان جامعه دانست که به برکت وجود آنها، بلا از جامعه دفع می‌شود.

عاملی با اشاره مانور پیامبر اعظم(ص) در دریای عمان و تنگه هرمز گفت: یکی از خدمت‌های بسیار بزرگ انقلاب اسلامی به کشور که در طول تاریخ این کشور دیده نشده، تقویت بنیه دفاعی و نظامی است و با این خدمت، کشورهای متجاوز در حمله به کشور، وسوسه نمی‌شوند.

وی  اظهار کرد: رزمایش اخیر، بزرگ‌ترین نمایش قدرت ایران و مظهر توانمندی کامل نظامی کشور است و نشان می‌دهد قدرت نیروهای مسلح ما در منطقه بی‌نظیر و بلامنازع است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با تکرار سخنان فرمانده ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: دیگر دوران امپراطوری ناوهای آمریکایی به سرآمده است.

عاملی با برشمردن دستاوردهای مهم این رزمایش تصریح کرد: بزرگ‌ترین پیام آن این است که آمریکا از این به بعد قادر نیست در منطقه عملیاتهایی را انجام دهد که آغاز و انتها و انجام و فرجام آن در اختیار مقامات کاخ سفید باشد.

خطیب جمعه اردبیل با تشریح موضوع مبارزه با پدیده قاچاق و لزوم استفاده از تولیدات داخلی اظهار کرد: هفته گذشته مقام معظم رهبری تاکید ویژه بر آن داشتند.

وی گفت: هر دو مساله در حیات اقتصادی کشور فوق‌العاده تأثیر دارد و نبود آن، میخ به تابوت اقتصاد کشور است، قاچاق کالا و هرگونه کمک به این جرم بزرگ، اولا ارز را از کشور خارج کرده و ثانیا برای بیگانگان ظرفیت اشتغال درست کرده و ثالثا مراکز تولید داخلی را تعطیل و کارگران و متخصصان را بیکار می‌کند و رابعا انگیزه سرمایه‌گذاری‌های جدید را از بین می‌برد و حقوق دولتی کاملا تعطیل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان برای ریشه کن کردن این دو معضل بزرگ گفت« هم دولت هم تولیدکنندگان و هم ملت در این باب وظیفه دارند و بدون همکاری این سه محور، مشکل قابل حل نیست.

آیت‌الله عاملی برای حل معضل سیب‌زمینی کاران و پرداخت فوری و ضروری مطالبات فرهنگیان توصیه‌های موکد خطاب به مسئولان استانی و دولت محترم ارائه کرد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon