فوتبال خوزستان به فینال المپیاد کارگری راه یافت

فوتبال خوزستان به فینال المپیاد کارگری راه یافت

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال خوزستان با برتری مقابل تیم اصفهان، حریف تیم البرز در دیدار نهایی رقابت‌های فوتبال اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگری کشور شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهربه نقل از کمیته خبری المپیاد ورزشی کارگری کشور، در این دیدار که امروز در زمین فوتبال شهید وطنی قائم‌شهر برگزار شد ، تیم خوزستان با برتری یک بر صفر اصفهان را مغلوب کرد و فینالیست این رقابت‌ها شد.

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، تیم‌های اصفهان 2 بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که خوزستان در هر دو دیدار اصفهان را شکست داد.

تک گل تیم خوزستان در این دیدار را احسان آقاجاریان در دقیقه 22 وارد دروازه تیم اصفهان کرد. علی دزایی پور داور این مسابقه به محسن کرمی و فرشید الهی از تیم اصفهان و اسماعیل پورحسینی از تیم خوزستان کارت زرد نشان داد. دیدار نهایی این مسابقات ظهر فردا بین تیم‌های خوزستان و البزر برگزار می‌شود.

سطح بالای رقابت‌های اسکواش المپیاد

سرپرست تیم اسکواش کارگری مازندران گفت: مسابقات اسکواش کارگری یکی از رویدادهای مهم ورزشی اسکواش درمازندران بوده که تا به حال در استان برگزار شد.

رضا شفاهی افزود: مسابقات اسکواش نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران در استان مازندران با حضور 24 ورزشکار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران اسکواش از 4 استان به با یکدیگر دیدار می‌کنند، افزود: استان‌های اصفهان، گلستان، آذربایجان شرقی و مازندران استان‌های شرکت کننده در مسابقات پایانی این المپیاد حضور دارند.

شفاهی با اشاره به اینکه مسابقات به صورت دوره ای برگزار می‌گردد، ادامه داد: این دوره از مسابقات به صورت دوره ای در یکروز (8 اسفند) در خانه اسکواش مجموعه ورزشی داراب در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

مشخص شدن نفرات برتر دوچرخه سواری المپیاد کارگری

مسابقات دوچرخه سواری گروه سنی زیر 29 سال اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. در این گروه سنی 10 دوچرخه سوار در پارکینگ هشت و 9 بابلسر با یکدیگر رقابت کردند که در پایان مسابقات این رده سنی جواد اسکندری از زنجان به مقام قهرمانی رسید. بهروز سلطانی دیگر ورزشکار تیم زنجان در جایگاه دوم ایستاد و مهرداد عزتی از تیم اصفهان به کسب عنوان سوم این رقابت‌ها اکتفا کرد.

مسابقات دوچرخه سواری این دوره از رقابت‌ها با حضور 62 دوچرخه سوار از15 تیم در دو ماده تایم تریل و استقامت با هم مسابقه می‌دهند. تیم‌های تهران، آذربایجان شرقی، مازندران، اصفهان، یزد، زنجان، کرمان، البرز، کرمانشاه، فارس، قزوین، گلستان، گیلان، همدان و هرمزگان در این رقابت‌ها حضور دارند.

مسابقات دوچرخه سواری المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور در 5 رده سنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon