چندین زخمی در درگیری صهیونیست‌ها با فلسطینی‌ها در کرانه باختری

چندین زخمی در درگیری صهیونیست‌ها با فلسطینی‌ها در کرانه باختری

خبرگزاری تسنیم: در پی حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری، تعدادی از شهروندان فلسطینی زخمی و یا دچار خفگی شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، در پی حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی در شهر بلعین در کرانه باختری اشغالی که در مخالفت با ساخت دیوار حائل تظاهرات کرده بودند، تعدادی از شهروندان فلسطینی زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست برای سرکوب شرکت کنندگان در این راهپیمایی که به مناسبت دهمین سالروز آغاز مقاومت مردمی برگزار شده بود، فشنگ‌های مشقی شلیک کردند.

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین با استفاده گسترده از گازهای اشک آور، تظاهرات کنندگان را متفرق کردند.

شرکت کنندگان در این راهپمایی که با مشارکت شخصیت‌هایی از گروه‌های فلسطینی برگزار شده بود،، خواستار فراگیر شدن مقاومت مردمی در همه اراضی فلسطین اشغالی تا پایان دادن به اشغالگری دشند.

شماری از تظاهرات کنندگان نیز بعد از درگیری نظامیان صهیونیست با آنها، به سمت نیروهای اشغالگر سنگ و شیشه‌های خالی پرتاب کردند.

گزارش‌های رسیده از شهر الخلیل در کرانه باختری نیز حاکی از آن است که نظامیان صهیونیست در درگیری با جوانان فلسطینی در منطقه الزاهد که در اعتراض به سیاست‌های شهرک سازی تظاهرات کرده بودند، تعدادی از آنها را به ضرب گلوله زخمی کردند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان