قهرمانان رقابت‌های وزنه‌برداری المپیاد کارگران مشخص شدند

قهرمانان رقابت‌های وزنه‌برداری المپیاد کارگران مشخص شدند

خبرگزاری تسنیم: قهرمانان رقابت‌های وزنه‌برداری وزن ۵۶ و ۶۲ کیلوگرم اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از کمیته خبری المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران، در وزن 56 کیلوگرم این رقابت‌ها، میلاد رضایی از کردستان با ثبت رکورد مجموع 200 کیلوگرم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. محسن نصراللهی از اصفهان با مجموع رکورد 173 کیلوگرم و مهدی عبداللهی عام از خوزستان با ثبت رکورد 162 کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت.

در وزن 62 کیلوگرم این مسابقات، علی اصغر غفوری از اصفهان با ثبت رکورد 260کیلوگرم قهرمان شد.محمد فاطمی از  تهران با بالا بردن وزنه 242 کیلوگرم نائب قهرمان شد و حمید رضا محمدیان از خوزستان با رکورد  238 کیلوگرم به قرار گرفتن در جایگاه سوم اکتفا کرد.

در رقابت‌های وزنه برداری این رقابت‌ها، 78 ورزشکار از استان‌های کشور حضور دارند که در هشت وزن با هم رقابت می‌کنند.

پایان مسابقات دوچرخه سواری المپیاد ورزشی کارگران

مسابقات دوچرخه سواری دور حذفی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور با معرفی نفرات برتر رده‌های سنی مختلف به کار خود پایان داد.

در رقابت‌های رده سنی 40 تا 49 سال این رقابت‌ها، مجید ربیعی از تهران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و علی رضا الماسی از البرز نائب قهرمان شد و محمد باقری از خوزستان در جایگاه سوم قرار گرفت. در رده سنی 50 تا 59 سال، بیژن امیرآخوری از  تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد و غلام‌رضا زمانی از تیم آذربایجان شرقی دوم شد و صادق یعقوبی از تیم زنجان بر سکوی سومی این رده سنی ایستاد.

در رده سنی 60 سال به بالا، احمد برزگر از تیم فارس قهرمان شد و جواد مهمان نواز از تیم خراسان رضوی دوم شد و محمدعلی نوذری از تیم  یزد سوم شد.

رقابت‌ها تایم تریل این رقابت‌ها صبح فردا و در مسیر 4 کیلومتری میدان معلم تا میدان امام حسین بابلسر برگزار خواهد شد.

تهران فینالیست والیبال المپیاد کارگران

تیم تهران، به دیدار فینال رقابت‌های والیبال اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور راه یافت. در این دیدار که به میزبانی آمل برگزار شد، تیم تهران در دیداری سخت و نفس‌گیر با نتیجه 3 بر 2 از سد گلستان گذشت و فینالیست این مسابقات شد. تیم تهران گیم‌های دوم، سوم و پنجم را با نتایج 25 بر 13، 25 بر 21 و 15 بر 11 به سود خود به پایان رساند.

تیم گلستان هم گیم‌های اول و چهارم را با نتایج 27 بر 25 و 25 بر 18 به سود خود به پایان برد، اما نتوانست راهی به جمع تیم‌های فینالیست پیدا کند.

مهدی بازارگرد، حمید جعفری  و بهمن جهان دیده نفرات ملی پوش تیم تهران در این رقابت‌ها بوده که از عوامل اصلی کسب برتری تیم تهران در این مسابقه بودند.در رقابت‌های والیبال این المپیاد تیم‌های گلستان، قزوین، تهران و مازندران حضور دارند.

فوتبال ساحلی یزد فینالیست المپیاد ورزشی کارگران

تیم فوتبال ساحلی یزد با برتری پرگل مقابل تیم لرستان، به دیدار نهایی فوتبال ساحلی نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور راه یافت.

در این دیدار که به میزبانی نوشهر برگزار شد، تیم فوتبال ساحلی یزد با نتیجه 7 بر 2 لرستان را شکست داد و خود را به دیدار فینال این مسابقات رساند. امید حیدری و محمد پارسا زنندگان گل‌های تیم لرستان در این مسابقه بودند.

گل‌های تیم یزد نیز توسط حمیدرضا دهقان ( 3 گل)، حسن میرشمسی( 2 گل)، سیدعلی ناظمی و حمید بهزادپور به ثمر رساندند. داوران این مسابقه تنها یک بار مجبور به استفاده از کارت زرد شدند که محمدعلی مختاری از تیم یزد، دریافت کننده این کارت بود. دیدار دوم این رقابت‌ها بین تیم های مازندران و خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon