اصلی‌ترین راه مقابله با سلطه‌گران، حفاظت از اقتدار نظامی است


اصلی‌ترین راه مقابله با سلطه‌گران، حفاظت از اقتدار نظامی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهرستان نمین گفت: اصلی‌ترین راه مقابله با سلطه‌گران و مستکبران، حفاظت از اقتدار نظامی کشور است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نمین اظهار داشت: رزمایش عظیم سپاه اسلام که مهمترین مرحله از  رزمایش عظیم پیامبر اعظم(ص) بود هر ساله با تاکتیک‌ها و رویکردهای  مختلفی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل در برابر کشورهای سلطه‌جو و مستکبر حفظ و حراست از اقتدار نظامی است، افزود: برای حفظ عزت، کرامت و احترام ملت باید در برابر سلطه‌گران با قدرت هر چه تمام ظهور و بروز کرد.

رحیمی بیان کرد: مولفه اصلی در نظام بین‌الملل اقتدار نظامی بوده و دشمنان باید آگاه باشند که در صورت کوچک‌ترین حرکتی، جواب دندان‌شکنی دریافت می‌کنند چرا که قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، قدرت و اقتدار عموم مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

خطیب جمعه نمین با بیان اینکه اقتدار نظامی ایران برگرفته از قرآن کریم و اهل بیت (ع) است، گفت: دشمنان به اقتدار نظامی ایران پی برده‌اند چرا که گزینه‌های آنان روی میز مانده است در غیر این صورت لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.

وی با گرامیداشت روز امور تربیتی و پرورش اسلامی تصریح کرد: مربیان پرورشی و تربیتی نه با رویکرد رفع تکلیف بلکه به صورت تلکیف محور در این عرصه خدمت کنند چرا که افرادی که با رویکرد رفع تکلیف در این عرصه فعالیت می‌کنند در نهایت دلسرد شده و در امر خدمت‌رسانی با مشکل مواجه می‌شوند.

رحیمی با بیان اینکه افرادی که تکلیف‌محور بوده و با این رویکرد خدمت می‌کنند در واقع با خدا معامله کرده اند، افزود: مدیرانی که با امور پرورشی و تربیتی تعامل و همکاری لازم را ندارند، مجبور به خدمت در آن جایگاه نبوده و در مورد این افراد باید تدبیری شود.

امام جمعه نمین اظهار کرد: امور پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورش از اهمیت خاصی برخوردار بوده و هرگونه کوتاهی دانش‌آموزان و امانت مردم را تحت شعاع قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon