اقامتگاه اسکان گردشگران نوروزی در بوشهر ایجاد شد


اقامتگاه اسکان گردشگران نوروزی در بوشهر ایجاد شد

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام شهردار بوشهر گفت: شهرساحلی بوشهر با داشتن ظرفیت‌های مهم گردشگری هرسال شاهد گردشگرانی از اقصی نقاط ایران در ایام نوروز است که برای رفاه مسافران۴۵۰ دستگاه چادر گروهی و کانکس ایجاد شد.

ایمان چارکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه شهرساحلی بوشهر در ایام نوروز مطلوب‌ترین آب و هوا در کشور دارد اظهار داشت: آب و هوای مطلوب، ساحل زیبای خلیج فارس، بافت تاریخی بوشهر، مناطق گردشگری تاریخی، مناظر طبیعی و وجود امکانات تفریحی در ساحل، زمینه حضور گردشگران در ایام نوروز به بوشهررا  فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بوشهر از هم‌اکنون تدارک ویژه‌ای برای رفاه و آسایش گردشگران فراهم کرده است تصریح کرد: ساحل بوشهر از امکانات رفاهی برای تفریح برخوردار است که ایجاد طرح روشنایی در ساحل جلوه‌ای خاصی در شب به این شهر زیبا داده است.

قائم مقام شهردار بوشهر با اشاره به اینکه چندین اقامت‌گاه موقت برای اسکان مسافران در بوشهر ایجاد شده گفت: 2 کمپ در محل پارک ساحلی شغاب و فرودگاه هرکدام به ظرفیت 200 تخته چادرگروهی و 50 دستگاه کانکس در این شهر تدارک دیده شده است.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، کلاس‌های درس، خانه‌های استیجاری، هتل، هتل آپارتمان و مهمان‌پذیرها در بوشهر آماده اسکان گردشگران است.

چارکی، با بیان اینکه 351 چشمه سرویس بهداشتی و حمام در نوار ساحلی بوشهر ایجاد شده افزود: سه نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی و مواد غذایی محلی در مسیر ساحلی بوشهر ایجاد شده که نیازها و مایحتاج گردشگران را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری بوشهر از تمامی امکانات برای رفاه حال گردشگران بهره می‌برد گفت: 40 نفر در ستاد مدیریتی طرح نوروزی شهرداری بوشهر مشارکت می‌کنند که در حوزه‌های مختلف جوابگوی نیازهای گردشگران هستند.

قائم مقام شهرداری بوشهر افزود: در ستاد نوروزی شهرداری بوشهر 280 نیروی اجرایی فعال هستند و این در حالی است که مسئولان شهرداری بوشهر در تمام شبانه‌روز برای ارزیابی خدمات ارائه شده فعال هستند.

چارکی، ایستگاه اطلاع رسانی در  ورودی شهر بوشهر، امکانات و تجهیزات امدادی درساحل و محورهای مختلف شهری بوشهر و وجود نقشه دیجیتال از دیگر امکانات فراهم شده برای رفاه حال گردشگران نوروزی دانست.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon