"میشدوان" و "پاس قوامین" تیم‌های برتر لیگ بانوان و آقایان کشور شدند


"میشدوان" و "پاس قوامین" تیم‌های برتر لیگ بانوان و آقایان کشور شدند

خبرگزاری تسنیم: در پایان رقابت‌های هفته سوم لیگ تیراندازی با کمان کشور، تیم میشدوان از لیگ بانوان و پاس قوامین از لیگ آقایان به عنوان برتری دست پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بافق، هفته سوم لیگ تیراندازی با کمان کشور صبح و عصر امروز در سالن امام علی(ع) آهن‌شهر بافق برگزار شد.

این رقابت‌ها با شرکت تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور در بخش ریکرو انجام شد و کمان‌داران شرکت کننده در دو بخش بانوان و آقایان به رقابت پرداخته و تیم‌های برتر شناخته شدند.

رئیس هیئت تیر و کمان بافق در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دربافق، اظهار کرد: در بخش بانوان تیم‌های سنگ‌آهن میشدوان، باشگاه تیرانا تهران و استعدادیابی بسیج یزد عناوین اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب نمودند.

محمود پاکزاد افزود: در بخش آقایان نیز تیم‌های پاس قوامین، نفت امیدیه خوزستان و تیرانا تهران جایگاه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

نایب رئیس و دبیر فدراسیون تیر و کمان کشور، مدیرکل  اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان بافق، معاون مالی و اقتصادی سنگ آهن میشدوان و رئیس هیئت تیر و کمان بافق از میهمانان شرکت کننده در این رقابت‌ها بودند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon