دلایل گرانی اخیر شیر را بررسی می‌کنیم

دلایل گرانی اخیر شیر را بررسی می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه شاید برخی از کارخانجاتی که در تیرماه مجوز افزایش قیمت دریافت کرده بودند اخیراً این موضوع را اجرا کرده‌اند، گفت: این امر را با برگزاری جلساتی با کارخانجات لبنی مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

رضا باکری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه در حال حاضر تولیدکنندگان لبنیات در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا تخفیفات 15درصدی را در انواع محصولات خود اعمال می‌کنند، در رابطه با دلایل افزایش قیمت شیر و فرآورده‌های لبنی برخی از کارخانجات، اظهار داشت: این موضوع را امروز با برگزاری جلساتی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه شاید برخی از کارخانجاتی که در تیرماه مجوز افزایش قیمت دریافت کرده بودند اخیراً این موضوع را اجرا کرده‌اند، افزود: این موضوع را با برگزاری جلساتی با کارخانجات لبنی مورد ارزیابی قرار می‌دهیم تا دلایل آن به‌خوبی روشن شود.

دبیر انجمن صنایع لبنی با اعلام "در رابطه با تفاهم‌نامه این انجمن با سازمان حمایت و اعتقاد این سازمان که انجمن به تعهدات خود در مفاد آن عمل نکرده به همین دلیل این تفاهم‌نامه ملغی می‌شود" هم گفت: قرار شد برای بررسی این موضوعات و ادله سازمان حمایت جلسه‌ای را با آنها برگزار کنیم.

 انتهای پیام/*1

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه