هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد افتتاح شد


هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور ۴۶۰ ناشر از سراسر کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیین افتتاحیه بزرگترین رویداد فرهنگی استان یزد، صبح امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استان یزد در محل نمایشگاه‌های دائمی استان یزد برگزار شد.

هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد از امروز فعالیت خود را شروع کرد و تا پایان روز پنجشنبه 14 اسفند پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

در این نمایشگاه، 460 ناشر حضور دارند که از این تعداد، 430 ناشر، ناشران کشوری و 30 ناشر هم از ناشران استان یزد هستند و به عرضه آثار خود می‌پردازند.

خرید کتاب‌های موجود در این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ خرید و مطالعه کتاب، با تخفیف 40 درصدی انجام می‌شود و تمام ناشران آثار خود را با این تخفیف ارائه می‌کنند.

همچنین هر شهروند در این نمایشگاه می‌تواند از بن 20 هزار تومانی که در محل نمایشگاه عرضه می‌شود استفاده نماید، افراد با تحصیلات دانشگاهی هم می‌توانند متناسب با تحصیلات خود و با ارائه مدرک تحصیلی، بن بیشتری دریافت کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon