۵۰ بانوی نمونه کردستانی در همایش زنان سرآمد کُرد تجلیل می‌شوند


50 بانوی نمونه کردستانی در همایش زنان سرآمد کُرد تجلیل می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان گفت: در همایش یک هزار نفری زنان سرآمد کُرد که فروردین‌ماه سال آینده برگزار می‌شود از ۵۰ بانوی شاخص و نمونه کردستانی تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، لیلا آژیر صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش یک هزار نفری زنان سرآمد کُرد که قرار است فروردین ماه سال آینده برگزار شود اظهار داشت: در این همایش از 50 بانوی شاخص و نمونه کردستانی تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این همایش یک هزار نفری از هر 10 شهرستان استان باید 100 نفر حضور داشته باشند گفت: در هر شهرستان استان کردستان از 5 بانوی نمونه قدردانی خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان با اشاره به اینکه برای برگزاری این همایش از مشاوران فرمانداران خواسته شده که زنان کارآمد را انتخاب و معرفی کنند، تصریح کرد: تجلیل از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، نویسندگان، شاعران و فرهیختگانی که توانسته‌اند سرآمد و نمونه باشند از برنامه‌های این همایش است.

وی از برگزاری جشن «فاطمه بانوی مهر» در هفته زن که فروردین ماه در شهرستان قروه برگزار می‌شود خبرداد و گفت: این جشن با هدف ایجاد مودت و دوستی و وحدت در این شهرستان برگزار خواهد شد.

آژِیر با بیان اینکه هفته زن یکی از مهم‌ترین مناسبت‌هایی است که در طول آن برنامه‌های شاخصی برگزار می‌شود، افزود: در اجرای برنامه‌های هفته زن مخاطبان فقط زنان شاغل نیستند بلکه باید راهکارهایی بیابیم که زنان حاشیه شهر و زنان روستایی را به عرصه‌های مختلف اجتماع بکشانیم و توانمندی این زنان را به مسئولان استان و کشور بشناسانیم.

وی با بیان اینکه زنان سهم ناچیزی از مدیریت استان کردستان دارند، خاطرنشان کرد: این امر سبب عدم تعادل و توازن در بدنه مدیریتی استان می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان با اشاره به اینکه زنان در عرصه‌هایی که حضور یافته‌اند موثر بوده‌اند، تصریح کرد: یکی از راه‌های نشان دادن توانایی بانوان حضور و مشارکت در این همایش یک هزار نفری است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon