امکانات لازم برای افزایش اورژانس هوایی در البرز ایجاد می‌شود


امکانات لازم برای افزایش اورژانس هوایی در البرز ایجاد می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه امکانات لازم برای افزایش اورژانس هوایی در البرز ایجاد می‌شود، گفت: درنظر داریم محل فرود بالگرد در استان را افزایش دهیم تا زمینه برای ارائه خدمات بیشتر در حوزه امداد و نجات افزایش یابد.

ابوالقاسم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به برنامه‌های نوروزی مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه این تسهیلات در قالب مسائل امدادی و ایمنی ارائه می‌شود، اظهار داشت: در این راستا طرح استقبال ایمن از بهار در استان البرز اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح شامل همه دستگاه‌های امدادی، ایمنی و خدماتی استان البرز می‌شود، افزود: در شهرستان‌های البرز نیز طرح استقبال ایمن از بهار با توجه به ظرفیت‌های موجود انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز تصریح کرد: در زمان اجرای این طرح پایگاه‌های مختلف هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی در سطح استان مستقر شده و مباحث ترافیکی نیز در استان با استقرار ماموران انتظامی در سطح شهر اجرا می‌شود.

وی گفت: هماهنگی‌های لازم در راستای تعامل با کارگروه‌های دیگر استان که وظیفه برنامه‌ریزی سفرهای نوروزی را دارند، انجام شده است.

باقری با اشاره به ضرورت برنامه‌های اجرایی دیگر از جمله درنظر گرفتن فضای بالگرد خاطرنشان کرد: با انجام تسهیلات ایجاد شده امید است مسافرت شهروندان در ایام نوروز به صورت ایمن انجام شود.

وی بیان کرد: اقدامات اجرایی و تسهیلات ارائه شده امسال در راستای خدمات ارائه شده در سال‌های گذشته است و سعی شده تجهیزات تکمیل‌تر و بیشتری به‌کار گرفته شود که در این راستا مقرر شده یک اتوبوس آمبولانس دیگر به مجموعه استان اضافه شود که در استان ترافیک‌خیز البرز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه این اتوبوس در بسیاری از استان‌های کشور وجود ندارد، خاطرنشان کرد: به سبب تردد بالا و ترافیک در این استان، وجود چنین اتوبوس‌هایی ضروری است و می‌توانند کارآیی بالایی داشه باشد که در حال حاضر 2 اتوبوس در استان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال پیگیری افزایش امکانات برای ایجاد اورژانس هوایی هستیم، اظهار داشت: درنظر داریم محل فرود بالگرد در استان را افزایش دهیم تا زمینه برای ارائه خدمات بیشتر در حوزه امداد و نجات افزایش یابد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon