ویژه برنامه‌های شهادت حضرت فاطمه(س) در حرم رضوی برگزار می‌شود

ویژه برنامه‌های شهادت حضرت فاطمه(س) در حرم رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های شهادت حضرت فاطمه(س) در حرم رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به روایت 75 روز از امشب به مدت 5 شب و تا شب شام غریبان آن حضرت و در 6 نوبت در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها از شنبه نهم تا چهارشنبه سیزدهم اسفند ماه سال جاری و از ساعت 18:30 تا 21 در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود و در این مراسمات آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با موضوع   درس‌هایی از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) به ایراد سخن می‌پردازد و سپس مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مرثیه سرایی و ذکر مصیبت این بانوی بزرگوار می‌پردازند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: ویژه برنامه روز شهادت جانسوز ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) هم از ساعت 9:30 تا 14 روز چهارشنبه سیزدهم اسفند ماه سال جاری در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم نیز آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد با موضوع نور حضرت زهرا(س) و بیان سیره و سبک زندگی ایشان و همچنین حجت‌الاسلام محمدتقی عبدوس با موضوع اخلاق و کردار فاطمی به ایراد سخن می‌پردازند و سپس برنامه مرثیه سرایی و ذکر مصیبت مادر سادات توسط مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و پس از برگزاری مراسم عزاداری زیارت حضرت زهرا(س) توسط مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حاج محمد عطاپور قرائت می‌شود.

وی تأکید کرد: این ویژه برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران عالم آل محمد(ص) حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بوده و ارادت‌مندان به ساحت مقدس آل‌الله می‌توانند جهت حضرت عرض تسلیت به ساحت مقدس امام رضا(ع) و امام زمان(عج) به بارگاه منور رضوی مشرف شوند و از این برنامه‌های فرهنگی نهایت فیض و بهره کافی و وافی را ببرند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم که همه شیعیان با بهره‌گیری از توصیه‌های ائمه اطهار(ع) و به خصوص حضرت زهرا(س) سبک زندگی فاطمی را در زندگی خود اجرا کنند و به معنای واقعی پیرو این بزرگواران باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon