نگرانی در تامین منابع مالی راه‌آهن سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان نداریم

نگرانی در تامین منابع مالی راه‌آهن سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان نداریم

خبرگزاری تسنیم:مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل با تاکید بر این‌که فاینانس چینی ۲.۴ میلیارد یورویی ساخت راه‌آهن تهران-قم-اصفهان تامین شده است،گفت: هیچ نگرانی در تامین منابع مالی این پروژه نداریم.

علی نورزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: در دوره ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد 22 میلیارد دلار به طرح‌هایی اختصاص یافت که بتوانیم برای اجرای آنها از فاینانس چینی استفاده کنیم.

وی با بیان این‌که این 22 میلیارد دلار در قالب لیست پروژه‌ها بود، تصریح کرد:‌ یکی از این طرح‌ها راه‌آهن سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان بود که عملیات اجرایی آن چهارشنبه گذشته آغاز شد.

وی با بیان این‌که مبلغ فاینانس این پروژه 2.4 میلیارد یورو است، تاکید کرد: این مبلغ کاملا تامین شده است، به‌عبارت دیگر این مبلغ مصوب شده و ترک تشریفات مناقصه آنرا نیز اخذ کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان این‌که مصوبه شورای اقتصاد و ماده 62 این پروژه را گرفته‌ایم، تصریح کرد: این پروژه هیچ مشکلی به لحاظ مالی ندارد و ال سی آن نیز اخیرا باز شده است.

نورزاد با تاکید بر این که همه موارد ساخت این خط‌آهن تامین شده است، افزود: هیچ نگرانی و ابهامی در تامین منابع مالی راه‌آهن سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان وجود ندارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه