انتخاب مدیران سقز بدون لحاظ گرایش‌های جناحی انجام می‌شود


انتخاب مدیران سقز بدون لحاظ گرایش‌های جناحی انجام می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان سقز با اشاره به رویه اعتدالی دولت یازدهم در انتخاب مدیران گفت: رویه کلی دولت در شهرستان سقز هم مود توجه بوده و انتخاب مدیران این شهرستان بدون لحاظ گرایش‌های جناحی و با لحاظ توانمندی افراد انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، علی‌اکبر ورمقانی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان سقز با بیان اینکه افزایش تعداد معاونت‌های فرمانداری سقز در راستای ارتقای این فرمانداری از درجه 3 به ویژه است اظهار داشت: این ارتقا یک امر مهم و خیر است.

وی هدف از قرار گرفتن افراد مختلف در پست‌های مدیریتی را ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت آنان برشمرد و گفت: باید از این فرصت برای خدمتگزاری بهتر و بیشتر به مردم استفاده کرد.

فرماندار شهرستان سقز با اشاره به رویه اعتدالی دولت یازدهم در انتخاب مدیران گفت: رویه کلی دولت در شهرستان سقز هم مود توجه بوده و انتخاب مدیران این شهرستان بدون لحاظ گرایش‌های جناحی و با لحاظ توانمندی افراد و رویه اعتدال و شایسته سالاری انجام می‌شود.

وی از مساعدت استاندار کردستان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و نماینده  مردم سقز و بانه در  مجلس شورای اسلامی در راستای پیشبرد بهرت امور در شهرستان سقز تقدیر کرد.

ورمقانی افزود: شهرستان سقز نخستین شهرستان استان است که هم اکنون داری 3 معاونت فرمانداری است و این امر اهمیت و جایگاه دومین شهرستان بزرگ استان کردستان را بیش از پیش روشن می‌کند.

وی با بیان اهمیت کار در وزارت کشور و جایگاه فرمانداری‌ها خواستار تلاش، همکاری و همدلی مسئولان و کارکنان برای ارائه خدمت بیشتر شد و گفت: معاون سیاسی امنیتی فرماندار سقز سال‌هاست در پست‌های معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری و بخشداری خدمات شایانی ارائه کرده است.

اسماعیل رستم‌پور معاون سیاسی و انتظامی فرماندار سقز هم در این جلسه از حسن اعتماد فرماندار ویژه شهرستان سقز به وی در راستای این انتخاب تقدیر کرد و گفت: از هیچ کوششی برای توسعه و پیشرفت شهرستان دریغ نخواهد کرد.

اسماعیل رستم‌پور دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی، متولد شهرستان سقز است و به مدت 4 سال بخشدار زیویه، 4 سال معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری سقز و 15 ماه هم معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان سقز بوده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon