ادینیو: اگر قرار بود در هر بازی ۵ گل بزنم الان در بارسا یا رئال بودم

ادینیو: اگر قرار بود در هر بازی 5 گل بزنم الان در بارسا یا رئال بودم

خبرگزاری تسنیم: هافبک برزیلی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: اگر قرار بود در هر بازی ۵ گل بزنم الان در بارسا یا رئال مادرید بازی می‌کردم.

لوسیانو ادینیو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درمورد شرایط تراکتورسازی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد.

تسنیم: چرا به نسف قارشی باختید؟

نمی‌دانم چرا همه این سؤال را از من می‌کنند. فکر می‌کنم تراکتورسازی فقط به ادینیو خلاصه نمی‌شود و ما یازده بازیکن هستیم که باید در زمین مسابقه تلاش کنیم. وقتی تمرکز نداشته باشیم معلوم است که خیلی راحت می‌بازیم.

در مجموع خوب بازی کردیم، ولی وقتی تمرکزمان را از دست می‌دهیم طبیعی است که دو گل بخوریم. در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم اصلا خوب بازی نکردیم و تمرکزمان را از دست دادیم. این درحالی است که تونی اولیویرا قبل از بازی درمورد مسائل تاکتیکی خیلی با ما صحبت کرده بود.

تسنیم: ظاهراً شرایط زمین و آب و هوا هم خوب نبود؟

بله واقعا در این زمینه سختی کشیدیم و فرصت زیادی برای حفظ توپ و انجام تاکتیک‌هایمان نداشتیم.

تسنیم: درمورد عملکرد خودت صحبت کن.

من مهاجم هستم و همه انتظار دارند که گل بزنم. اگر موقعیت داشته باشم سعی می‌کنم استفاده کنم، ولی اگر فرصتی به‌دست نیاورم همه چیز عوض می‌شود. قرار نیست در یک بازی 5 گل بزنم، اگر قرار بود 5 گل بزنم الان در بارسا یا رئال مادرید بازی می‌کردم.

تسنیم: بازی بعدی مقابل الاهلی را چطور می‌بینی؟

ما فرصت بازگشت داریم به‌شرطی که این بازی را ببریم. دیدار قبلی ما مقابل نسف قارشی تقریبا شبیه بازی آرسنال و موناکو بود. شما دیدید که آرسنال در زمین خودش اشتباهاتی را انجام داد و نداشتن تمرکز باعث شد که شکست بخورد. ما هم شکستی شبیه آرسنال داشتیم. برای بازی بعدی باید خیلی باهوش بازی کنیم.

تسنیم: تراکتورسازی از این گروه صعود می‌کند؟

باید سه بازی خانگی را ببریم و در یک بازی بیرون از خانه هم برنده شویم یا اینکه به تساوی برسیم. هیچ مسابقه‌ای آسان نیست و ما باید با سختی‌ها کنار بیاییم. تیم ما بازیکنان خوبی دارد، از خط دروازه بگیرید تا خط حمله؛ فقط باید این را یاد بگیریم که کم اشتباه کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon