دانش آموزان پسر سقزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند


دانش آموزان پسر سقزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سقز از اعزام ۲۲۰ دانش آموز پسر سقزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، سرهنگ حق‌رضا نادرپناه ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزان پسر شهرستان سقز به مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: 220 دانش‌اموز پسر از شهرستان سقز امروز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برکات مختلف اردوهای راهیان نور برای جوانان و اینده‌سازان کشور گفت: اعزام کاروان راهیان نور به ترویج کننده فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش آموزان کمک شایانی ارائه کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سقز خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون یک هزار و 400 دانش آموز سقزی به یادمان شهدای شمال غرب کشور از جمله شهدای سیرانبند بانه و شهدای گمنام مریوان و 440 نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور  اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اعزام اردوهای راهیان نور از شهرستان سقز گفت: تا پایان امسال 220 نفر دانش آموز پسر سقزی دیگر هم به مناطق عملیاتی جنوب کشور  اعزام خواهند شد.

نادرپناه  با بیان اینکه رزمندگان اسلام با احساس تکلیف در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند افزود: اعزام کاروان راهیان نور فقط بازدید از یک منطقه عملیاتی نیست بلکه دانش آموزان در این سفر با عمق ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران آشنا می‌شوند.

وی  اعزام کاروان راهیان نور را یک کار فرهنگی و جهادی برشمرد و تصریح کرد: این کار فرهنگی سبب به وجود آمدن روحیه ایثار و شهادت در جامعه و در میان جوانان می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon