۱۶۵ روحانی به عنوان امام جماعت در مدارس بیجار فعالیت می‌کنند


165 روحانی به عنوان امام جماعت در مدارس بیجار فعالیت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار ار فعالیت ۱۶۵ امام جماعت روحانی در مدارس سطح شهر و روستای شهرستان بیجار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، محسن لطف الهی مدیر آموزش و پرورش بیجار ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز امور تربیتی با تاکید بر اهمیت والای تربیت و نقش آن در شکل گیری افکار دانش آموزان، اظهار داشت: تربیت دینی دانش آموزان سرلوحه کار تمامی دبیران نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه جهت دهی افکار دانش آموزان با تکیه بر تربیت دینی تنها بر عهده آموزش و پرورش نیست، گفت: تمامی افراد جامعه همراه با والدین و معلمان در تربیت صحیح دانش آموزان سهیم هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار با اشاره به تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری در راستای تقویت نهادهای فرهنگی و آموزشی در جامعه، خاطر نشان کرد: دولت یازدهم هم مسئله تزکیه و تربیت اسلامی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از دانش آموزان و دبیران شهید به عنوان پرچمدار اعتلای فرهنگ جامعه نام برد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بازگشایی مدارس به فرمان رهبر کبیر انقلاب افق روشنی برای رشد و تعالی آموزش و پرورش پدیدار شد.

لطف‌الهی با بیان اینکه شهیدان باهنر و رجایی پایه گذار امور تربیتی در کشور هستند، افزود: قبل از انقلاب به تربیت دینی دانش آموزان توجه نمی‌شد اما با تلاش این 2 شهید پس از پیروزی انقلاب اسلامی به این مهم نیز توجه ویژه‌ای شد.

وی گفت: شهیدان رجایی و باهنر نیروهای حزب‌الهی و متدین را برای تربیت دینی دانش آموزان فرا خواندند و این افراد در نقاط مختلف کشور در سراسر مدارس مشغول به فعالیت شدند تا علاوه بر تربیت علمی، به تربیت دینی دانش آموزان هم توجه شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار تربیت دینی دانش آموزان توسط دبیران دلسوز و متدین را از مطالبات اصلی جامعه از نهاد امور تربیتی نام برد و گفت: این نهاد برای مهندسی فرهنگی امور اسلامی به کمک تمامی نهادهای جامعه نیازمند است.

وی ار فعالیت 165 امام جماعت روحانی در مدارس سطح شهر و روستای شهرستان بیجار خبر داد و تصریح کرد: اما تعداد مربیان بهداشت در بیجار محدود است به طوری که هر مربی بهداشت به تنهایی 700 دانش آموز را تحت پوشش خود قرار داده است.

لطف الهی با تاکید بر اهمیت روز افزون امور تربیتی در مدارس، گفت: موانع و مشکلات پیش روی این نهاد باید بررسی شود چرا که امور تربیتی در حال حاضر با آسیب های متعددی مواجه است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon