تربیت دینی دانش‌آموزان ضامن سعادت نسل آینده است


تربیت دینی دانش‌آموزان ضامن سعادت نسل آینده است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بیجار با اشاره به مسئول بودن تمامی آحاد جامعه در راستای تربیت دینی دانش آموزان، گفت: تربیت دینی دانش‌آموزان ضامن سعادت آنها در آینده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز امور تربیتی که در مجتمع امیر نظام گروس بیجار برگزار شد با تاکید بر ضرورت تربیت دینی دانش آموزان، اظهار داشت: این شیوه تربیت ضامن موفقیت و سعادت افراد در آینده است.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مدارس ایران عاری از تربیت دینی دانش آموزان بود، گفت: تربیت دینی دانش آموزان از وظایف ذاتی آموزش و پرورش است چرا که مسئولیت آنها تربیت انسان به تمام معناست.

امام جمعه بیجار با اشاره به مسئول بودن تمامی آحاد جامعه در راستای تربیت دینی دانش آموزان، خاطر نشان کرد: مربیان پرورشی نسبت به دبیرانی که پرچم علم آموزی را بر دوش خود نهاده‌اند، وظیفه سنگین تری دارند چرا که تربیت علمی بدون تربیت دینی از ارزش کمتری برخوردار است.

وی رشد دینی و معنوی جامعه را مرهون تلاش‌های دبیران امور تربیتی دانست و گفت: مربیان پرورشی ساختار وجودی دانش آموزان را دینی بار می آورند و آن را بر اساس دیانت و معنویت پرورش می‌دهند.

حجت‌الاسلام مرادی حضور افراد دینی در مکان‌های مختلف را سبب نزول برکات الهی دانست و افزود: تمامی مربیان پرورشی باید تربیت دینی دانش آموزان را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا مردم توقع دلسوزی و آموزش فرهنگ دینی را از این قشر جامعه دارند.

وی از دبیران تربیتی به عنوان رهروان راه 400 معلم شهید امور تربیتی نام برد و گفت: مربیان در تمام فضاهای سیاسی، اجتماعی و دینی حضور دارند و باید عشق و ایمان را به دانش آموزان منتقل کنند.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه علم همراه با تربیت دینی منجر به رشد و تعالی دانش آموز می‌شود، افزود: بسیج دانش آموزی، مساجد، ائمه جماعت همراه با دبیران و والدین مسئول تربیت دینی دانش آموزان و شکل گیری افکار معنوی او هستند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon