بیجار رتبه برتر استانی طرح "دست‌های مهربانی" را به خود اختصاص داد


بیجار رتبه برتر استانی طرح "دست‌های مهربانی" را به خود اختصاص داد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اوقاف و امور خیریه بیجار با بیان اینکه بیشترین موقوفاتی که منطبق با نیات واقف در شهرستان بیجار بوده است، گفت: بیجار رتبه برتر استانی در طرح "دست‌های مهربانی"را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، بهمن آقاخانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیجار با تاکید بر اهمیت وقف در اسلام، اظهار داشت: وقف در دین اسلام امری پسندیده است و بر آن بسیار تاکید شده است.

وی از اجرای طرح "دست های مهربانی" همزمان با سراسر کشور از 7 لغایت 14 اسفند در بیجار خبر داد و گفت: اجرای صحیح نیات واقفین در راستای کمک به افراد بی بضاعت، فقرا و مستمندان به منظور شناسایی افراد مستحق از اهداف این طرح است.

رئیس اوقاف و امور خیریه بیجار با بیان اینکه شناسایی افراد نیازمند مستلزم رعایت شرایط و قواعد خاصی است، خاطر نشان کرد: امسال تمامی افراد نیازمند که تحت پوشش موسسات خیریه فعال هستند برای اجرای طرح "دست‌های مهربانی" به اداره اوقاف و امور خیریه بیجار معرفی شده‌اند.

وی از اهدای کارت هدیه به 210 خانوار بی بضاعت بیجاری هم‌زمان با اجرای این طرح در بیجار خبر داد و گفت: خرید وسایل زندگی و تامین مایحتاج یکساله برای 10 خانوار هم در این طرح در نظر گرفته شده است.

آقاخانی با بیان اینکه شهرستان بیجار رتبه برتر را در استان کردستان در زمینه منطبق بودن بیشتر موقوفات با نیّات شخص واقف به خود اختصاص داده است، افزود: با همکاری موسسات خیریه افراد بی بضاعت شناسایی شده‌اند و کمک‌های نقدی نیز با اجرای طرح "دست‌های مهربانی" به آنها تعلق گرفته است.

وی از برگزاری آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآنی همزمان با سراسر کشور در پانزدهم اسفند ماه در بیجار خبر داد و گفت: یک هزار و 150 حافظ قرآن در این روز با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon