مدارس بروجرد برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز می‌شود


مدارس بروجرد برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: ۲۵ مدرسه بروجرد به‌منظور اسکان فرهنگیان و یک واحد نیز برای عموم تجهیز و آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، جمشید ابوالفتحی عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان اظهار داشت: به‌منظور معرفی فرصت‌های گردشگری شهرستان بروجرد و هم سو با سایر ادارات اجرایی این شهرستان، اداره آموزش‌وپرورش اقدام به برگزاری نمایشگاه نوروزی در این اداره کرده است.

‌وی با اعلام آمادگی این اداره به‌منظور استقبال و اسکان مسافرین نوروزی، افزود: پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایط مساعد جوی در نوروز امسال این شهرستان میزبان خیل گسترده مسافران نوروزی باشد.

‌رئیس آموزش‌وپرورش بروجرد از آمادگی این اداره در اسکان مسافران نوروزی خبر داد و بیان کرد: به‌منظور اسکان فرهنگیان ادارات آموزش‌وپرورش کشور در این شهرستان دو مکان ویژه با کلیه امکانات رفاهی در نظر گرفته‌شده است که این امکانات شامل یخچال، تلویزیون، فرش و سایر امکانات رفاهی می‌باشد که آماده پذیرایی از فرهنگیان است.

‌ابوالفتحی با اشاره به آماده‌سازی 25 مدرسه به‌منظور اسکان فرهنگیان، عنوان کرد: از این تعداد واحد آموزشی مجهز شده 5 واحد به‌صورت ویژه با امکانات رفاهی کامل در هر اتاق و 20 واحد آموزشی دیگر با امکانات رفاهی مشترک آماده پذیرایی از فرهنگیان است.

‌وی از تجهیز و آماده‌سازی یک واحد آموزشی برای استفاده عموم مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعداد مدرسه آماده‌شده، یک مدرسه نیز به‌منظور استفاده پرسنل نیروی انتظامی و اسکان آنان با امکانات رفاهی کامل در نظر گرفته‌شده است.

رئیس آموزش‌وپرورش بروجرد از برپایی نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی این شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری اداره آموزش‌وپرورش، اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و فرمانداری شهرستان بروجرد این نمایشگاه در ایام نوروز اقدام به عرضه و نمایش سوغات و صنایع‌دستی این شهرستان در محل این اداره می‌کند.

‌ابوالفتحی با اشاره به اینکه اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان از ابتدای تعطیلات تا پایان آن آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی است، اظهار داشت: از آغاز تعطیلات پایانی اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی هستیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon