تیم امید ایران‌جوان بوشهر به لیگ برتر امیدهای کشور راه یافت


تیم امید ایران‌جوان بوشهر به لیگ برتر امیدهای کشور راه یافت

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: استان بوشهر در رشته فوتبال دارای پایه‌های توانمند وقوی است بگونه‌ای که اکنون تیم امید ایران‌جوان بوشهر به لیگ برتر امیدهای کشور راه یافته و جوانان شاهین این شهر هم درآستانه صعود به لیگ برتر است.

محمد نجفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه اردوی یک روزه انتخابی تیم‌های نوجوانان ملی کشور در بوشهر برگزار می‌شود اظهار داشت: این اردو با همکاری هئیت فوتبال استان و موافقت کمیته جوانان فدراسیون فوتبال برای انتخاب بهترین بازیکنان نوجوانان کشور برای منطقه 3 تیم ملی برگزار می‌شود.

وی، با بیان اینکه بوشهر به عنوان یکی از مناطق 9گانه فوتبال پایه کشور محسوب می‌شود گفت: برای این مهم بوشهر برای میزبانی منطقه سه  تیم ملی کشور انتخاب شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به اینکه این اردو زیر نظر رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می‌شود گفت: استان‌های بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، فارس جز منطقه 3 کشور محسوب می‌شوند که از این سه استان 70 نفر در این اردو شرکت می‌کنند و پس از استعداد یابی نفرات برتر را انتخاب می‌کنند.

نجفی با بیان اینکه تورنمنت استعدادیابی انتخاب بازیکنان تیم‌ملی دررده نوجوانان در یکی از استان‌ها 9 منطقه کشور برگزار می‌شود افزود: بوشهر از جمله استان‌های مورد نظر کمیته استعداد یابی تیم ملی برای برگزاری این تورنمنت است.

وی، با اشاره به اینکه رشد فوتبال در حوزه پایه استان بوشهر بسیار چشمگیر بوده است بیان کرد: این مهم در صعود تیم‌های مختلف فوتبال نوجوانان و امید تیم در این استان آشکار است بگونه‌ای که اکنون تیم امید ایران‌جوان بوشهر به لیگ برتر امیدهای کشور راه یافته و جوانان شاهین این شهر هم درآستانه صعود به لیگ برتر است.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر صعود تیم امید ایران‌جوان خورموج و پارس جم به مرحله نهایی دسته دوم کشور و شاهین خورموج به مرحله نهایی زیرگروه این مسابقات را نشانه تحول در فوتبال پایه استان بوشهر دانست.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon