تراکتور برابر الاهلی فرصت اشتباه ندارد؛ برای جبران مقابل "نسف قارشی" به میدان می‌رویم

تراکتور برابر الاهلی فرصت اشتباه ندارد؛ برای جبران مقابل "نسف قارشی" به میدان می‌رویم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم تراکتورسازی گفت: در دیدار مقابل الاهلی ما فرصت اشتباه نداریم و برای جبران باخت مقابل نسف قارشی به میدان می‌رویم.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: با توجه به تمرینات خوبی که انجام داده‌ایم و روحیه بالایی که داریم تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

وی افزود: تیم در حال حاضر ما در یک شرایط خوب تمرینی آماده دیدار حساس خود با تیم الاهلی امارات می‌شویم.

کاپیتان تیم تراکتورسازی با اشاره به بازی اول تیمش مقابل نسف قارشی که به باخت 2 بر یک تراکتورسازان انجامید، خاطرنشان کرد: ما در ازبکستان بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم و علاوه بر نیمه اول در نیمی از نیمه دوم نیز برتری کاملی را نسبت به تیم حریف داشتیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه ما در 10 دقیقه ابتدایی نیمه اول تمرکز خود را از دست دادیم و با دریافت 2 گل از حریف عقب افتادیم؛ این شکست می‌تواند تجربه‌ای برای ما باشد تا در دیدارهای آینده از این تجربه نهایت استفاده را ببریم.

کیانی درباره دیدار هفته آینده تیم تراکتورسازی در برابر تیم الاهلی امارات گفت: در این دیدار ما فرصت اشتباه نداریم و برای جبران باخت مقابل نسف قارشی به میدان می‌رویم.

وی تأکید کرد: امکانات تیم‌های عربی به‌هیچ‌عنوان با تیم‌های ایرانی قابل قیاس نیستند و مطمئناً آنان برای برد به تبریز می‌آیند اما نباید از کنار این موضوع نیز به‌راحتی عبور کرد که ما هم تراکتورسازی هستیم و در این دیدار کنار هواداران خوبمان بازی می‌کنیم.

کاپیتان تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما همیشه از وجود هواداران خود انرژی بسیار مثبتی را گرفته‌ایم و امیدوار هستیم که در این دیدار نیز بتوانیم به کمک آنان با تمرکزی بالا پا به زمین‌بازی گذاشته و 3 امتیاز این دیدار حساس را کسب کنیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon