فیلم "محمد رسول الله(ص)" یکی از آثار موفق در حوزه هنر دینی است


فیلم "محمد رسول الله(ص)" یکی از آثار موفق در حوزه هنر دینی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران گفت: در کشور فیلم‌سازان بسیار خوبی نظیر مجید مجیدی داریم که اخیراً فیلم محمد رسول الله(ص) را تولید کرده که این فیلم یکی از آثار موفق در حوزه هنر دینی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، آیت‌الله سید جواد شهرستانی پیش از ظهر امروز در دیدار با معاونان و کارکنان این اداره کل بر لزوم اهتمام به مسئله مدیریت تصریح کرد و اظهار داشت: در جامعه همواره بر تکیه به تخصص و تعهد تأکید داریم اما در عین حال از مسئله جامع و مهم مدیریت غافل هستیم.

رئیس مؤسسه آل البیت لاحیاء التراث الاسلامیه همچنین به استعداد ایرانی در زمینه‌های مختلف نظیر سینما اشاره کرد و افزود: در کشور فیلم‌سازان بسیار خوبی نظیر مجید مجیدی داریم که اخیراً فیلم «محمد رسول الله(ص)» را تولید کرده که این فیلم معلوم است چقدر موفق بوده که  پیش از اکران به این فیلم حمله کردند و الازهر رسماً اطلاعیه داد و گفت: این فیلم را مشاهده نکنید.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران با گلایه از اینکه در جامعه روحیه انتقادپذیری وجود ندارد، ابراز کرد: متأسفانه هرکسی انتقاد کند به آن تودهنی می‌زنیم در حالی که انتقاد سازنده خوب است و تخریب و حذف مطرود است.

آیت‌الله شهرستانی افزود: باید ذهنیت «ما می‌توانیم» را در کشور تقویت کنیم و ضمن تقدیر از تلاش‌ها باید تأکید کنیم هنوز موفقیت‌ها به سطح قابل قبولی نرسیده است.

وی همچنین به لزوم توجه به اخلاص در امور اشاره کرد و گفت: هرقدر اقدامات ما خلوص بیشتری داشته باشد، موفق‌تر است.

نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی همچنین از مجموع اقدامات اداره کل منابع طبیعی قم تقدیر کرد.

انتهای پیام/ی*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon