ابن‌قاسم: هیچ‌کس پادرمیانی نکرد، قاضی خودش عذرخواهی کرد

ابن‌قاسم: هیچ‌کس پادرمیانی نکرد، قاضی خودش عذرخواهی کرد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید که کسی به بازی خوب این تیم مقابل السد کاری نداشته و همه به فکر حاشیه‌های محمد قاضی هستند.

حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص نحوه بازگشت محمد قاضی به تمرینات فولاد خوزستان، اظهار داشت: این بازیکن بعد از عذرخواهی از هواداران و بازیکنان نزد اسکوچیچ آمد و اجازه حضور در تمرینات را گرفت.

وی درباره اینکه گویا علت بازگشت قاضی به تمرینات پادرمیانی مسئولان باشگاه بوده و او عذرخواهی نکرده است، گفت: این حرف درست نیست و قاضی برای عذرخواهی پا پیش گذاشت. نمی‌دانم چرا اینقدر به این مسئله پرداخته می‌شود. ما مقابل السد خوب بازی کردیم، هواداران خوبی به ورزشگاه آمدند، داوری به ضررمان بود و 10 نفره شدیم و با وجود 10 نفره شدن بازهم خوب بازی کردیم اما کسی به این مسائل نمی‌پردازد.

سرپرست تیم فولاد خوزستان در واکنش به این مسئله که حرکت قاضی و سرپیچی‌اش از دستور سرمربی تمام مسائل را تحت تأثیر قرار داد، خاطرنشان کرد: اصلاً اینطور نیست و همه فقط فکر حاشیه هستند. همه به دنبال این هستند که قاضی چه کاری انجام داده اما اکنون باید از تیم فولاد که نماینده ایران است،‌ حمایت کنیم.

ابن‌قاسم با اشاره به وضعیت این تیم پیش از بازی روز چهارشنبه با لوکوموتیو تاشکند، تأکید کرد: شرایط‌مان خوب است. بازی خوبی مقابل السد انجام دادیم و امیدوار هستیم در بازی با لوکوموتیو نیز نتیجه خوبی بگیریم.

وی درباره ممنوع‌الخروجی دروازه‌بان فولاد که نمی‌تواند این تیم را در سفر به ازبکستان همراهی کند، اظهار داشت: ارشاد یوسفی بخشی از مالیاتش را پرداخت نکرده و به همین دلیل نمی‌تواند همراه ما بیاید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon