زایتسف: بیشتر وقت من در مسکو با پزشکان گذشت

زایتسف: بیشتر وقت من در مسکو با پزشکان گذشت

خبرگزاری تسنیم: ستاره تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: بیشتر وقت من در مسکو با پزشکان مختلف گذشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایوان زایتسف ستاره روسی‌الاصل تیم ملی ایتالیا در مسابقات قهرمانی جهان مصدوم شد و تیمش بدون او به جایی نرسید. ادامه مصدومیت زایتسف باعث شد شایعاتی در مورد بازگشت او از لیگ روسیه به سری A1 والیبال ایتالیا مطرح شود.

زایتسف با اشاره به حضورش در سوپر لیگ والیبال روسیه گفت: من برای بازی در یک لیگ قدرتمندتر و مقابل بهترین بازیکنان جهان به روسیه آمدم. از این دیدگاه به تمام هدف خود رسیدم اما نتوانستم آنطور که دوست دارم بازی کنم. مصدوم بودم و تقریباً نیمی از فصل را به همین خاطر از دست دادم. در واقع بیشتر وقتِ من در مسکو با پزشکان مختلف گذشت. فکر می‌کنم مدیران باشگاه دوست دارند من بیشتر در زمین بازی باشم تا خارج زمین و در کنار پزشکان!

زایتسف در مورد مصدومیتش گفت: بدشانس هستم و با همین مصدومیت وارد مسابقات قهرمانی جهان لهستان شدم. می‌خواستم هر چه سریع‌تر برای دینامو بازی کنم و برنامه‌ای برای درمان کامل مصدومیتم نداشتم. امیدوارم هرچه زودتر کابوس‌ مصدومیت من تمام شود.

بازیکن روسی‌الاصل تیم دینامو مسکو در مورد مشکلات مالی تیم‌های والیبال اظهار داشت: شرایط مالی تیم‌ها در  سال‌های گذشته خوب نبوده اما روسیه کشور قدرتمندی است و من مطمئنم درگیر چنین شرایطی نخواهد شد و در صورت درگیری از آن گذر خواهد کرد. در هر حال همه چیز در تیم دینامو خوب است.

زایتسف در مورد اینکه آیا با فرهنگ روسی مشکلی دارد یا خیر عنوان کرد: نه، ریشه‌های روسی‌ام به من کمک می‌کنند تا مشکلی از این بابت  برایم پیش نیاید. اینجا شبیه اروپا نیست و همه چیز ممکن است به شرایط سختی منجر شود اما به آن عادت کرده‌ام.

دینامو مسکو در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف فنرباغچه ترکیه می‌رود که بازیکنی مثل ایوان میلیکوویچ دارد. وی در این باره گفت: تعدادی از بازی‌های فنرباغچه را دیده‌ام و می‌دانم میلیکوویچ به خاطر کمر درد، مصدوم است. تیم‌های ترکیه بازیکنان خوب و توانمندی دارند و نتیجه بازی با آنها هیچگاه مشخص نیست. باید به روش بازی خودمان فکر کنیم چون همه چیز در دستان ماست. می‌توانیم به هر تیمی ببازیم و در عین حال هر تیمی را شکست دهیم. ما باید به یکدیگر اطمینان داشته باشیم. 

زایتسف در مورد خبر روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مبنی بر احتمال بازگشتش به تیم لوبه بانکا ایتالیا گفت: من جایی نمی‌روم. اجازه بدهید برای شما توضیح دهم. دلال‌ها در پایان ماه فوریه شروع به کار بیشتر می‌کنند. همیشه شایعاتی در میان است و آنها این شایعات را به مطبوعات منتقل می‌کنند. من به این موضوع عادت دارم و به آن اهمیت نمی‌دهم. اکنون مهم‌ترین مسئله زندگی من‌ رهایی از مصدومیت است تا به میادین برگردم و خودم را ثابت کنم. باشگاه دینامو به من پول می‌دهد و من باید با بازی خوبم این پول را به آنها برگردانم.  

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon