آلگری: پیروزی در جدال با رم برای یوونتوس حیاتی نیست


آلگری: پیروزی در جدال با رم برای یوونتوس حیاتی نیست

خبرگزاری تسنیم: سرمربی بیانکونری در خصوص جدال شاگردانش با نزدیک‌ترین رقیب خود در کورس قهرمانی سری A گفت: پیروزی در این بازی برای ما حیاتی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش و رم در استادیو المپیکو در هفته بیست‌وپنجم سری A، ادعا کرد که این بازی برای راه‌راه‌پوشان تورین یک بازی محکوم به برد نیست.

آلگری که تیمش با 9 امتیاز فاصله نسبت به رم رده دومی، پیشتاز کورس کسب اسکودتوست، در این کنفرانس خبری اظهار داشت: روز دوشنبه ما یک بازی خوب را میان دو تیم فنی خواهیم دید. رم نقاط ضعف معدودی دارد. این بازی برای ما مهم است اما پیروزی در آن برای‌مان حیاتی نیست. رم در این بازی با تمام وجود بازی خواهد کرد تا به سه امتیاز برسد. از آخرین رویارویی ما با این تیم سه ماه گذشته است و پس از این بازی هم باز 13 بازی دیگر و 39 امتیاز وجود دارد که باید آنها را کسب کنیم. به همین دلیل می‌گویم که هنوز راه طولانی در پیش داریم و باید حواس‌مان به ناپولی (رده‌سومی) که رفته رفته قوی‌تر می‌شود هم باشد.

آلگری افزود: از حالا این بازی‌‌های رودررو هستند که می‌توانند جایگاه تیم‌ها را تعیین کنند و اینکه در این بازی‌ها امتیاز از دست ندهی نه تنها از نظر وضعیتی که در جدول خواهید داشت بلکه از نظر روانی نیز اهمیت فراوانی دارند. در حال حاضر ما تمام تمرکزمان را روی بازی برابر رم قرار داده‌ایم. پس از این بازی برای بازی‌های بعدی خود آماده خواهیم شد.

یوونتوس برای مصاف با رم آندره‌آ پیرلوی مصدوم را در اختیار ندارد اما آلگری 47 ساله اعتراف کرد نمی‌داند که تیمش چه آرایشی خواهد داشت در حالی که او از بابت آمادگی جسمانی پل پوگبا و آرتورو ویدال هم اطمینان ندارد.

آلگری تصریح کرد: ما در ابتدا باید آمادگی پوگبا و ویدال را بررسی کنیم. ما گزینه‌های جایگزین فراوانی داریم که کلودیو مارکیزیو، استفانو استورارو، سیمونه پادوین و روبرتو پریرا از جمله آنها هستند. ما می‌توانیم با دو هافبک میانی بازی کنیم اما همه چیز به این بستگی دارد که در آخرین جلسه تمرین‌مان وضعیت بازیکنان چگونه باشد. این احتمال که یک هافبک هجومی را پشت سر دو مهاجم خود قرار دهیم وجود دارد اما من هنوز درباره ترکیب نهایی تصمیم‌گیری نکرده‌ام. در این مقطع از فصل من نمی‌توانم ریسک کنم و زمانی که اجباری به استفاده از یک بازیکن نیست آن را به میدان بفرستم و احتمال مصدومیت او را افزایش دهم.

تیم‌های رم و یوونتوس فرداشب (دوشنبه) از ساعت 23:15 در ورزشگاه المپیکوی پایتخت ایتالیا به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon