«تونی» برای بقاء در آسیا به دنبال اهلی کردن حریف

«تونی» برای بقاء در آسیا به دنبال اهلی کردن حریف

خبرگزاری تسنیم: تیم تراکتورسازی در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا میزبان تیم الاهلی امارات است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بازی‌های هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری چند دیدار در کشورها و گروه‌های مختلف طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته پیگیری می‌شود که در یکی از این دیدارها تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم الاهلی امارات است.

تساوی‌های سریالی تراکتور در بازی دوم

این دیدار که روز چهارشنبه و از ساعت 16 در استادیوم یادگار امام شهر تبریز آغاز می شود برای دو تیمی که در هفته اول نتیجهٔ دلخواه خود را کسب نکرده‌اند دارای اهمیت خاصی است؛ تراکتورسازان که در دیدار اول خود در ازبکستان مغلوب نسف قارشی شده‌اند و اماراتی‌ها که در یک دیدار نسف گیر و تماشایی با همنام عربستانی خود به‌تساوی 3 بر 3 دست یافته‌اند مطمئناً برای کسب 3 امتیاز کامل این دیدار به میدان می آیند.

شاگردان تونی الیویرا در 2 دوره گذشته‌ای که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند هیچ‌گاه موفق نشده‌اند در دیدارهای دوم خود به نتیجه‌ای جز تساوی دست پیدا کنند؛ بااین‌حال نباید این نکته را از یاد برد که تراکتورسازان در 2 دوره گذشته بازی‌های دوم خود را خارج از خانه برگزار کرده‌اند و حال بازی دوم آنان مقابل هوادارانی خواهد بود که عاشقانه و صادقانه این تیم را دوست دارند و تراکتور زندگی می‌کنند.

تراکتور مقابل الاهلی چیزی برای از دست دادن ندارد

مهدی کیانی درباره این دیدار به خبرنگار تسنیم می‌گوید: در این دیدار ما فرصت اشتباه نداریم و برای جبران باخت مقابل نسف قارشی به میدان می‌رویم.

وی تأکید می‌کند: امکانات تیم‌های عربی به‌هیچ‌عنوان با تیم‌های ایرانی قابل قیاس نیستند و مطمئناً آنان برای برد به تبریز می‌آیند اما نباید از کنار این موضوع نیز به‌راحتی عبور کرد که ما هم تراکتورسازی هستیم و در این دیدار کنار هواداران خوبمان بازی می‌کنیم.

کاپیتان تیم تراکتورسازی خاطرنشان می‌کند: ما همیشه از وجود هواداران خود انرژی بسیار مثبتی را گرفته‌ایم و امیدوار هستیم که در این دیدار نیز بتوانیم به کمک آنان با تمرکزی بالا پا به زمین بازی گذاشته و 3 امتیاز این دیدار حساس را کسب کنیم.

بازی مقابل هواداران تراکتور طاقت فرس است

سرمربی اماراتی‌ها این نکته را به‌خوبی می‌داند که بازی مقابل هواداران تراکتورسازی کار هر تیمی نیست؛ وی چند وقت پیش بازی در یک اظهارنظری جالب بازی مقابل هواداران تراکتور و هوای سرد تبریز را امری طاقت‌فرسا خواند.

در حال حاضر بااینکه خبری از سرمای وحشتناک سال‌های گذشته تبریز نیست و در روز مسابقه دمای شهر تبریز در سردترین حالت خود به صفر درجه سانتی‌گراد خواهد رسید اما چیزی که زمان و مکان نمی‌تواند آنان را تغییر دهد هواداران تیم تراکتورسازی هستند.

هوادارانی که مطمئناً همانند سال‌های گذشته باز هم از هر گوشه آذربایجان به تبریز خواهند آمد تا بار دیگر حمایت خود را از نماینده خویش و البته نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اعلام کنند.

حال باید برای تماشای این ماراتن جذاب و تماشایی به انتظار نشست و دید که آیا تراکتورسازان می‌توانند یک‌بار دیگر با برد خود دل هواداران خود در گوشه این سرزمین را شاد کنند یا خیر؟

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon