دولت در لایحه بودجه ۹۴ مانع از فرار مالیاتی می‌شود

دولت در لایحه بودجه 94 مانع از فرار مالیاتی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس تشکیل سامانه جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانواده‌ها دولت در لایحه بودجه ۹۴ مانع از فرار مالیاتی می‌شود.

محمد علی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، به چگونگی پردازش مالیات در لایحه بودجه سال 94 اشاره و اظهار داشت: در لایحه بودجه سال 94 درآمدهای عمومی از ناحیه نفت و مالیات پرداخته شده است و رقمی سر جمع ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه سال 94 بدون اینکه پایایه‌های مالیاتی تغییر کند رقم کلی مالیات نسبت به سال گذشته افزایش بیش از 10 درصدی دارد بیان کرد: خوشبختانه امسال درآمدهای مالیاتی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و دولت نیز بر آن است تا با ایجاد سامانه اطلاعاتی اقدام به دریافت مالیات کند.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت با فرار مالیاتی مبارزه می‌کند و با فراهم کردن زمینه جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانواده‌ها مانع از فرار مالیاتی عده‌ای می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد رقم مالیاتی استان‌ها اظهار داشت: از آنجایی که در لایحه بودجه 94 رقم کل مالیات نسبت به سال گذشته افزایش یافته است این رقم در کل استان‌ها سرشکن شده و بر اساس قانون رقم پرداخت مالیات در استان‌ها نسبت به سال گذشته نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon