جشنواره استانی «امتنان از کارآفرینان برتر» کردستان برگزار می‌شود


جشنواره استانی «امتنان از کارآفرینان برتر» کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: دهمین جشنواره استانی امتنان از کارآفرینان برتر استان کردستان بهار سال آینده در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، احمد رشیدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: دهمین جشنواره استانی امتنان از کارآفرینان برتر استان کردستان بهار سال آینده در سنندج برگزار می‌شود.

وی گفت: دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کار آفرینی، خلاقیت و نوآوری و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در 3 بخش صنعت، کشاورزی و خدمات خردادماه 94 برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان خاطر نشان کرد: ثبت نام اینترنتی متقاضیان شرکت در این جشنواره که سی‌ام بهمن ماه هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شده تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه بیست و هفتم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ثبت نام کارآفرینان برای شرکت در این جشنواره از طریق سایت http://www.karafarinanebartar.ir انجام می‌شود تاکید کرد پس از پایان مهلت تعیین شده، سایت غیر فعال شده و امکان ثبت نام و شرکت در جشنواره امکان پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon