شرایط حضور در مسابقات شطرنج آسیا را بررسی می‌کنیم

شرایط حضور در مسابقات شطرنج آسیا را بررسی می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: ما با کسب مقام قهرمانی به لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم که بررسی کرده که اگر می‌توانیم در این مسابقات به موفقیت دست پیدا کنیم مطمئناً در این مسابقات نیز شرکت می‌کنیم.

میر‌معصوم سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط تیم شطرنج شهرداری تبریز اظهار داشت: تیم ما در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر قرار داشت که در مراحل گذشته نیز عملکرد خوبی را داشته بود و با 5 امتیاز اختلاف نسبت به دیگر رقبا به‌عنوان صدرنشین به این مرحله صعود کرده بود که درنهایت قهرمان لیگ برتر شطرنج شدیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در خصوص برنامه‌های خود برای تیم شطرنج این باشگاه گفت: هرچند ما در بخش تیم داری هزینه زیادی را انجام نداده‌ایم اما برای به دست آوردن میزبانی مرحله پایانی لیگ برتر شطرنج هزینه کرده‌ایم و امیدوار هستیم با توجه به این هزینه‌ها بتوانیم مقام قهرمانی را به دست آوریم

وی تصریح کرد: ما با کسب مقام قهرمانی به لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم که بررسی خواهیم کرد که اگر می‌توانیم در این مسابقات به موفقیت دست پیدا کنیم مطمئناً در این مسابقات نیز شرکت خواهیم نمود.

سهرابی درباره شرایط تیم هندبال شهرداری تبریز گفت: تیم هندبال ما علی رقم اینکه سال اول حضورش را در رقابت‌های لیگ برتر تجربه می‌کند اما در جمع مدعیان قهرمانی قرار دارد.

سهرابی تأکید کرد: با توجه به اینکه این تیم یک تیم جوان و کم‌تجربه است از عملکرد آنان نهایت رضایت را داریم و امیدوار هستیم که بتوانند به هدف ما که قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر است دست یابند تا در سال‌های آینده بتوانند به مقام‌های بالاتر و حتی قهرمانی برسند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری تبریز تصریح کرد: تیم بسکتبال ما در حال حاضر رتبه ششم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده و صعودش را به مرحله پلی‌آف قطعی کرده است.

وی افزود: شاگردان بهزاد افرادی اگر بتوانند در دیدار پیش روی خود به برد دست یابند می‌توانند به جمع 4 تیم برتر نیز صعود کرده و در مرحله پلی‌آف به تیم ضعیف‌تری برخورد کنند.

سهرابی درباره شانس صعود تیم بسکتبال شهرداری تبریز به رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال گفت: با وجود آغاز نسبتاً ضعیف‌مان در ابتدای فصل در ادامه و با توجه به بازیکنانی که جذب کرده‌ایم دوباره به لیگ برگشتیم.

وی تصریح کرد: امسال استخوان‌بندی سال گذشته را حفظ کرده‌ایم و امیدوار هستیم که این تیم نیز بتواند با دعای خیر هواداران همانند تیم‌های والیبال، هندبال و تنیس روی میز در رقابت‌های لیگ برتر نیز حضور به هم رساند.

سهرابی با اشاره به شرایط تیم تنیس روی میز شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: تیم تنیس روی میز ما هم‌اکنون در رقابت‌های لیگ برتر بازی می‌کند و در رده سوم جدول رده‌بندی این رشته ورزشی قرار دارد.

وی افزود: امیدوار هستیم که این تیم نیز بتواند خود را در بین تیم‌هایی قرار دهد که در پایان فصل به روی سکو می‌روند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon