جشن نیکوکاری در روستاهای شهرستان سروآباد برگزار می‌شود


جشن نیکوکاری در روستاهای شهرستان سروآباد برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سروآباد با اشاره به فعالیت پایگاه‌های ثابت و سیار جشن نیکوکاری در سروآباد گفت: جشن نیکوکاری در ۷۵ روستای تابعه شهرستان سروآباد برگزار می‌شود.

مسعود شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: 14 تا 21 اسفند ماه هر سال به نام هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.

وی گفت: قصد داریم در این مدت از مشارکت حداکثری مردم خیر شهرستان سروآباد در راستای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی و تقسیم در بین نیازمندان واقعی جامعه استفاده کنیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سروآباد با بیان اینکه جشن نیکوکاری با همکاری اداره آموزش و پرورش و بسیج برگزار می‌شود، تصریح کرد: در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته جاری جشن نیکوکاری هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان سروآباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یک روز زودتر جشن نیکوکاری امسال افزود: امسال برگزاری مراسم جشن نیکوکاری به دلیل مصادف بودن با ایام فاطمیه یک روز زودتر برگزار می‌شود.

شهبازی افزود: در روز 13 اسفند زنگ نیکوکاری در مدارس شهرستان سروآباد نواخته می‌شود، روز 14 برپایی چادر و پایگاه‌های ثابت و سیار در سطح شهرستان انجام و در روز 15 اسفند ماه با استفاده از ظرفیت مساجد و شرکت در نماز جمعه جشن نیکوکاری در سروآباد برگزار می‌شود.

وی به آمار پایگاه های ثابت و سیار در شهرستان سروآباد اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد 4 پایگاه ثابت در سروآباد، هورامان، دزلی و یک پایگاه سیار در سطح شهرستان جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم را بر عهده خواهند داشت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سروآباد گفت: علاوه به پایگاه‌های ثابت و سیار در شهرستان سروآباد در 141 مدرسه سطح شهرستان 141 صندوق، در 75 روستای تابعه این شهرستان 75 صندوق و در 14 حوزه مقاومت بسیج سپاه سروآباد 14 صندوق دیگر کار جمع آوری کمک‌های مردمی را انجام می‌دهند.

وی به میزان کمک‌های نقدی مردم در جشن نیکوکاری سال گذشته اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 320 میلیون ریال کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری جمع آوری شد.

شهبازی گفت: تعهد امسال کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سروآباد در جشن نیکوکاری 430 میلیون ریال است که امیدواریم این میزان تعهد به صورت صددرصدی تحقق یابد.

وی افزود: در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن نیکوکاری و شرکت حداکثری مردم شهرستان سروآباد جلسات مشترکی با فرمانداری شهرستان، امامان جمعه، مرکز بزرگ اسلامی، مرکز بهداشت، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برگزار شده است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon