تنها ۱.۵ درصداز جمعیت شهرستان دهگلان ورزشکار هستند


تنها 1.5 درصداز جمعیت شهرستان دهگلان ورزشکار هستند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان دهگلان گفت: بر اساس استانداردها باید بیش از ۵ درصد جمعیت شهرستان ورزشکاران باشند که این رقم در دهگلان زیر ۱.۵ درصد است که برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهگلان، یحیی نظری صبح امروز در جلسه شورای ورزش  شهرستان دهگلان که با حضور رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد با تقدیر از مدیریت و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان دهگلان به دلیل رونق بخشیدن به حوزه ورزش شهرستان اظهار داشت: اکنون خوشبختانه در سایه مدیریت جدید ورزش و جوانان این شهرستان ورزش در دهگلان بار دیگر به سمت پویایی حرکت می‌کند و امیدواریم این روند مقطعی نباشد.

وی گفت: ورزش ریشه مردمی دارد و رؤسای هیئت‌های ورزش باید  مشارکت مردم در ورزش را چند برابر کنند تا همگان  به سمت سالن‌های ورزشی حرکت کرده و ورزش کنند.

فرماندار شهرستان دهگلان  تصریح کرد: متاسفانه سهم ورزش در سبد اقتصادی خانواده‌های شهرستان دهگلان ناچیز است  و این خود یک آسیب است که وظیفه مسئولان این است که در این زمینه فرهنگ سازی کنند.

وی گفت: مبنای مدیریت در دولت یازدهم سلامت است و در شرایطی که اوضاع نابسامانی در بخش‌های مختلف در جامعه وجود داشت دولت در زمینه توسعه ورزش و بازگرداندن پویایی به جامعه ورزشی خوب عمل کرده است.

نظری افزود: باید برنامه های ورزشی در شهرستان دهگلان هدف‌گذاری شود و با تنوع در ورزش به سمت ایجاد جوشش در بین جوانان  ورزش دوست شهرستان حرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه در بین جوانان روستایی شهرستان دهگلان در زمینه ورزش استعدادهای خوبی وجود دارد که باید شناسایی شده و بر روی آن سرمایه گذاری کرد خاطر نشان کرد: با اینکه تاکنون در زمینه ورزش شهرستان خوب کار شده است اما متاسفانه در بخش ورزش روستایی عملکرد مناسب نبوده و این امر باید بهیود پیدا کند.

فرماندار شهرستان دهگلان گفت: بر اساس نرم  باید بیش از 5 درصد جمعیت شهرستان ورزشکاران باشند که این رقم در دهگلان زیر 1.5 درصد است که برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید تلاش کرد.

در این جلسه ضمن تقدیر از اعضای سابق شورای ورزش شهرستان دهگلان  یحیی نظری به عنوان رئیس شورای ورزش شهرستان، فقیه سلیمانی  به عنوان دبیر و سید جمال حسینی، جمشید سلیمی، عارف مجیدی، جلال محمدی و محمدعلی فتاحی به عنوان اعضای جدید شورای ورزش شهرستان دهگلان معرفی شدند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon