کاروان ۳هزارنفری اساتید دانشگاه در مناطق عملیاتی جنوب کشور حاضر می‌شوند


کاروان 3هزارنفری اساتید دانشگاه در مناطق عملیاتی جنوب کشور حاضر می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: مسئول بسیج اساتید خوزستان گفت: کاروان راهیان نور اساتید دانشگاه‌های سرتاسر کشور با بیش از ۳هزار نفر جمعیت از ۲۷ اسفند تا ۱۲ فروردین در خوزستان حاضر می‌شوند و از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

رضا کیانی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: کاروان‌های راهیان نور اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی افزود: در این برنامه سراسر نور و معنویت 3هزار استاد دانشگاه به‌همراه خانواده‌های خود از سراسر کشور شرکت می‌کنند و از یادمان‌های شهدا و محورهای عملیاتی 8 سال جنگ تحمیلی بازدید می‌کنند.

مسئول بسیج اساتید خوزستان گفت: این کاروان 3هزارنفری 27 اسفند به کربلای ایران وارد می‌شود و تا 12 فروردین سال 94، خوزستان میزبان این اساتید است.

وی درباره جزئیات برنامه بیان کرد: در این سفر نورانی دوره‌های فرهنگی و معنوی 4روزه برای اساتید و خانواده‌های آنان تدارک دیده شده است.

کیانی‌نژاد اظهار داشت: بسیج اساتید خوزستان همه تدارکات و پشتیبانی‌های لازم را برای اسکان و تردد این کاروان‌ها تدارک دیده و همچنین برنامه‌های متنوعی در مدت حضور در خوزستان برای این اساتید طراحی شده است.

وی درباره محل اسکان اساتید عنوان کرد: خوابگاه‌های دانشگاه شهید چمران برای اسکان راهیان نور در نظر گرفته شده است که برای استفاده اساتید قبل از ورود کاروان‌ها بهسازی‌ها و تدارک لازم در خوابگاه‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ج*1

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon