فوتبال اروپایی را در تیم ملوان بندرانزلی پیاده می کنم


فوتبال اروپایی را در تیم ملوان بندرانزلی پیاده می کنم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی نیم فوتبال ملوان گفت: اگر فوتبال اروپایی را یک مدل بدانیم، من این مدل را در تیم ملوان پیاده می کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گیلان، دراگان اسکوکیچ در نخستین کنفرانس مطبوعاتی خود در بندرانزلی اظهار کرد: از انتخاب تیم ملوان خوشحال هستم و امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم و از شما نیز می خواهم در این راه به من کمک کنید.

وی افزود: فقط دو روز است که به انزلی آمده ام و شناخت کافی از فوتبال این شهر به دست نیاورده ام اما 6 هفته تا شروع مسابقات فرصت داریم و تمام تلاشم را می کنم که از این فرصت کم بهترین استفاده را داشته باشم.

اسکوکیچ در ارتباط با نحوه انتخاب بازیکنان گفت: نمی خواهم بازیکنان را به دو دسته پیر و جوان تقسیم کنم و برای من عملکرد فنی بازیکنان مهم است، اما اگر بازیکنان جوان باشند بهتر استف زیرا علاقه بیشتری به یادگیری دارند.

وی ادامه داد: فوتبالیستهای ایرانی از توان بدنی خوبی برخوردارند و من پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا با تیم النصر مقابل استقلال ایران بازی کرده بودم و مطالعاتی روی فوتبال ایران داشتم.

دراگان اسکوکیچ در ارتباط با پیشینه فوتبال انزلی گفت: طبق تحقیقاتی که انجام داده ام تیم ملوان همواره به بازیکن سازی و استفاده از نیروهای جوان بومی پرداخته است، و من هم سعی می کنم با استفاده کردن از جوانان بومی در هویت باشگاه نقش داشته باشم

وی اظهار کرد: من همه مدارک حرفه ای مربیگری را دارم و امیدوارم بتوانم دانش مربیگری خود را در تیم ملوان به بهترین نحو ممکن استفاده کنم.

اسکویچ افزود: من به رسانه ها احترام می گذارم و کار خودم را می کنم؛آنها هم می توانند کار خودشان را انجام دهند.

سرمربی تیم ملوان در پایان گفت:از انتقاد منطقی و سازنده استقبال خواهم کرد و کار کردن زیر این فشار را دوست دارم.

انتهای پیام/ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon