طرح آرشیو الکترونیکی از سال آینده در استان اردبیل اجرا می‌شود


طرح آرشیو الکترونیکی از سال آینده در استان اردبیل اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل از اجرای طرح آرشیو الکترونیکی از سال آینده در استان اردبیل خبر داد و گفت:‌ با اجرایی شدن این امر بسیاری از امور ثبتی در استان تسهیل شده و روند ارائه خدمات برای مراجعان تسریع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شهرام دهقانی پیش از ظهر امروز در آئین معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: در حال حاضر با تلاش‌ها و جدیت‌های انجام شده در سطح استان اردبیل 5 هزار جلد سند مالکیت تک برگی صادر و تحویل داده شده است که گامی مثبت در این حوزه در استان بوده است.

وی از رشد 52 درصدی درآمد ثبت اسناد و املاک استان خبر داد و افزود: با انجام امور ثبتی و افزایش عملکرد در این حوزه این میزان افزایش در درآمد را نسبت به سال گذشته در استان اردبیل شاهد بودیم که تلاش می‌کنیم میزان این افزایش درآمد تا پایان سال را افزایش دهیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل تصریح کرد:‌ با این افزایش درآمد ثبتی در استان میزان درآمد استان اردبیل از محل ارائه خدمات ثبت اسناد و املاک به 17 میلیارد تومان رسیده است که رقم قابل توجهی در این حوزه بوده و امیدواریم بتوانیم با افزایش عملکرد و انجام امور ثبتی این میزان را فراتر از این حد ببریم.

دهقانی بیان کرد:‌ براساس قانون از این مبلغ 50 درصد برای شهرداری‌ها و هلال احمر ارائه می‌شود به طوری که 42 درصد در اختیار جمعیت هلال احمر استان و 8 درصد نیز در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌گیرد تا در حوزه‌ها و امور مختلف به رسالت خود صرف کرده و مردم را از این خدمات بهره‌مند کنند.

وی از اجرای طرح آرشیو الکترونیکی از سال آینده در استان اردبیل خبر داد و گفت:‌ با اجرایی شدن این امر بسیاری از امور ثبتی در استان تسهیل شده و روند ارائه خدمات برای مراجعان تسریع می‌شود که امیدواریم این طرح بتواند اهداف مورد نظر را در بر داشته باشد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل اظهار کرد:‌ تاکنون بیش از 65 هزار و 500 مورد از استعلامات ادارات و دستگاه‌های مختلف استان اردبیل از طریق سامانه الکترونیکی پاسخ داد شده که با الکترونیکی شدن خدمات ثبت اسناد و املاک این میزان در استان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon