نظارت در احداث ساختمان‌‌های اردبیل تشدید شود


نظارت در احداث ساختمان‌‌های اردبیل تشدید شود

خبرگزاری تسنیم: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: نظارت مهندسان در کیفیت اجرای پروژه‌ها نقش اساسی دارد که باید این نظارت‌ها مداوم و مستمر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی آذرنژاد پیش از ظهر امروز در جشن مهندس جوان که به همت دانشگاه پیام نور اردبیل در سالن فدک برگزار شد، اظهار داشت: نقش مهندسان در توسعه، زیباسازی و معماری فضای شهری بسیار حائز اهمیت بوده و باید توجه داشته باشند ساختمان‌هایی که اخیرا طراحی می‌شود دارای معماری اسلامی باشد تا نمایانگر این باشد که در زمان یک حکومت اسلامی احداث شده، همچنان که وقتی به بناهای تاریخی می‌نگریم هویت آن دوره‌ای که آن بنا در آن احداث شده است، مشخص می‌شود.

وی گفت: ساختمان‌هایی که اخیرا احداث می‌شود باید بهتر،  زیباتر و مقاوم‌تر از ساختمان‌هایی باشد که در چند سال پیش احداث شده و بر همین اساس نظارت مهندسان در کیفیت اجرای پروژه‌ها نقش اساسی دارد و ساختمانی که نظارت درستی داشته باشد برای سال‌های طولانی کارآیی خواهد داشت.

آذرنژاد بیان کرد: مهندسان جوان جامعه برای این که به یک مهندس حاذق تبدیل شوند باید به حرفه خود دقت داشته باشند چرا که سازندگان آینده کشور هستند و برای احداث سازه‌ها، جاده‌ها، پل‌ها و ساختمان‌ها باید تمام نیروی خود را به کار گیرند تا یک بنای خوب و مستحکم ساخته شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: توصیه من به جوانان این است که تنها به دنبال کسب مدرک نباشند و به حرفه مهندسی اهمیت قائل شوند.

در این مراسم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل تصریح کرد: جوانان بزرگ‌ترین و گران‌بهاترین گوهر جامعه هستند که وظیفه آینده‌سازی کشور بر عهده این مهندسان و آینده‌سازان است.

فرید صالحی گفت: سالانه به مناسبت روز 5 اسفند ماه در سطح استان اردبیل مراسم بزرگداشت مهندس برگزار می‌شود که جا دارد بنده از تمام کسانی که در برگزاری این مراسم سازمان نظام مهندسی را یاری کرده‌اند، قدردانی کنم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon