حمدی‌نژاد: از عبدالرحمان و بازیکنان خارجی العین نمی‌ترسیم

حمدی‌نژاد: از عبدالرحمان و بازیکنان خارجی العین نمی‌ترسیم

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال نفت تهران اعلام کرد که او و همبازیانش از ستاره‌ها و بازیکنان خارجی العین نمی‌ترسند و با قدرت به مصاف این تیم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید حمدی‌نژاد در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های نفت ایران و العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همان طور که آقای منصوریان گفت ما بازی‌های العین را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و بازیکنان هم این آنالیز را دیده‌اند. ما دوست داریم که العین با تمام بازیکنانش به میدان بیاید و آنها را با تمام قدرت شکست دهیم.

وی افزود:پیش از بازی می‌گفتند عبدالرحمان مصدوم شده و شاید به بازی نرسد اما ما امیدوار بودیم که او بتواند مقابل نفت بازی کند چرا که ما از بازیکنان ملی‌پوش و خارجی العین نمی‌ترسیم و با قدرت به مصاف آنها خواهیم رفت. مطمئنا بازیکنان  نفت توانایی مهار العین و ستاره‌هایش را دارند. 

مدافع تیم فوتبال نفت با اشاره به شکست تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: شکست مقابل پاختاکور یک اتفاق بود و امیدوارم دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد. اکنون نیز می‌خواهیم مقابل العین نتیجه بگیریم و مطمئنا می‌توانیم با یک بازی فکورانه و درگیرانه به 3 امتیاز این بازی برسیم. بعد از کسب 3 امتیاز دیدار با العین 3 امتیاز بازی بعدی را هم می‌خواهیم تا بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

حمدی‌نژاد درباره اینکه به عنوان کاپیتان دوم تیم نفت انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص بحثی نیست چرا که علیرضا منصوریان به عنوان یک فرد باتجربه در تیم‌مان حضور دارد و این نیز تصمیمی بوده که مسئولان تیم گرفته‌اند. بعد از 2،3 سال حضورم در تیم نفت و با وجود بازیکنان قدیمی‌تری مانند علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی و ... این‌گونه تصمیم گرفته شده که با توجه به باتجربه بودن من، کاپیتان دوم تیم باشم.

انتهای پیام / 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon