تراکتور و الاهلی با چه سیستمی به مصاف یکدیگر می روند؟

تراکتور و الاهلی با چه سیستمی به مصاف یکدیگر می روند؟

خبرگزاری تسنیم: تراکتورسازی در دیدار مقابل الاهلی با ترکیب دیدار مقابل نصف به میدان می رود و تونی تغییر چندانی در ترکیب خود ایجاد نمی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا این هفته پیگیری می‌شود که تراکتورسازی در حالی میزبان تیم الاهلی امارات است که این تیم اگر نقاط ضعف در ساختار دفاعی در بازی هفته گذشته خود را برطرف نکند، شانس اندکی برای کسب سه امتیاز خانگی دارد.

الاهلی امارات در بازی هفته گذشته مقابل الاهلی عربستان نشان داد که در خط حمله بسیار خطرناک است. نقطه اوج خط حمله جایی مشخص می‌شود که این تیم هر بار که از حریف سعودی خود عقب افتاد نتیجه را جبران کرد.

خط حمله آتشینی چون احمد خلیل، اسماعیل الهمادی که عملکرد فوق‌العاده‌ای با تیم ملی امارات داشته‌اند و اوساما السعیدی که به‌تازگی از لیگ جزیره به امارات آمده و سابقه بازی در تیم‌های لیورپول و استوک سیتی را دارد.

همادی و خلیل در بازی گذشته تیم خود مقابل الاهلی عربستان هرکدام دو گل و یک گل به ثمر رساندند تا این تیم در خانه بازنده نباشد. این تیم هرچقدر در خط حمله قدرتمند باشد در خط دفاعی ضعیف است و مهاجمان تراکتور می‌توانند از ضعف استفاده کنند.

نماینده امارات تنها در 26 درصد بازی‌های خودش در این فصل گلی دریافت نکرده است مسئله‌ای که می‌تواند برای تراکتورسازی به یک فرصت تبدیل شود. علی‌رغم حضور دروازه‌بان ملی‌پوشی چون ماجد ناصر، عملکرد متزلزل این دروازه‌بان فرصتی بسیار مناسب برای تراکتور در بازی چهارشنبه خواهد بود.

الاهلی امارات و در کل تیم‌های تحت هدایت کاسمین اولاریو در ضربات ایستگاهی ساختار شکننده‌ای دارند هرچند که تراکتور در این فصل کمتر از ضربات ایستگاهی به گل رسیده است بااین‌وجود می‌توان احتمال گلزنی برای تراکتور در این بازی و از این طرق متصور شد.

به نظر می‌رسد آندو و کیانی بتوانند هافبک‌های الاهلی را در این بازی از کار بیندازند. لوئیر گارسز خیمینز هافبک اصلی الاهلی در این دیدار به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی غائب است و به‌احتمال فراوان اورتون آگوستو به‌جای این بازیکن به میدان می رود.

وون کیونگ یون و ماجد حسن نیز بازیکنان بسیار سرعتی هستند که بیشتر در عمق بازی می‌کنند و مدافعین تراکتور باید مواظب نفوذهای احتمالی و پاس‌های سرعتی این بازیکنان باشد. بسیاری از گل‌های الاهلی در بازه زمانی 45-60 به ثمر رسیده است. دقایقی که تراکتور را در بازی گذشته به شکست رهنمون ساخت.

ترکیب احتمالی الاهلی امارات

به نظر می‌رسد کاسمین اولاریو در این بازی، از ترکیب 4-3-3 استفاده کند. ترکیبی که می‌تواند به 4-4-2 نیز تبدیل شود. ماجد ناصر به‌احتمال فراوان دروازه‌بان الاهلی در این بازی است.

ولید عباس، سالمین خمیس، عبدالعزیز سنقور و عبدالعزیز حسین مدافعین الاهلی خواهند بود.

خط هافبک الاهلی نیز در این بازی کمی تغییر خواهد کرد به‌جای لوئیز خیمینز، اورتون آگوستو بازی خواهد کرد. ون کونگ یون هافبک دفاعی تیم خواهد بود و ماجد حسن نیز به‌عنوان دیگر بازیکن خط میانی به میدان خواهد رفت.

خط حمله این تیم نیز نیازی به تغییر ندارد. احمد خلیل به‌عنوان مهاجمین مرکزی و اسماعیل حمادی و اوساما السعیدی نیز به‌عنوان دو مهاجم کناری بازی می‌کنند هرچند که حمادی می‌تواند یک خط عقب‌تر به‌عنوان پیستون بازی کند.

ترکیب احتمالی تراکتورسازان

در تراکتور نیز حامد لک به‌عنوان دروازه‌بان، حبیب گردانی، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی و فردین عابدینی به‌عنوان مدافع کناری بازی خواهند کرد. می‌توان احتمال جایگزینی ایران پوریان را به‌جای عابدینی متصور شد.

مهدی کیانی و آندو نیز به‌عنوان هافبک دفاعی بازی کرده و  شاهین ثاقبی و احمد کامدار بال‌های تراکتور در این بازی به میدان می‌روند.

لوسیانو ادینهو مهاجم کلیدی تراکتور در صورت عدم بروز اتفاقی خاص مهاجم اصلی تراکتور به‌حساب می‌آید. تراکتور در تبریز هجومی به میدان خواهد رفت و با توجه به عملکرد خوب سامان نریمان جهان در بازی گذشته پیش‌بینی می‌شود این بازیکن از اول در کنار لوسیانو ادینهو به میدان رود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon