اختلافات حریم شهری مشگین‌شهر با شهرهای همجوار برطرف شود


اختلافات حریم شهری مشگین‌شهر با شهرهای همجوار برطرف شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: در مورد برخی مناطق در شهرستان مشگین شهر که در نزدیکی و همجوار با شهرهای اهر، سراب و هریس بوده اختلافات اراضی با این شهرها وجود دارد که ضروری است مسئولان مربوطه در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ابراهیم امامی پیش از ظهر امروز در آئین معارفه رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت:در مورد برخی مناطق در شهرستان مشگین شهر که در نزدیکی و همجوار با شهرهای اهر، سراب و هریس بوده اختلافات اراضی با این شهرها وجود دارد که سبب بروز برخی مشکلات و نارسایی‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ به دلیل این اختلاف ملکی برخی برنامه‌ریزی‌ها در سطح شهرستان با مشکل مواجه شده و نمی‌توانیم در این حوزه تصمیم‌گیری قاطعی را انجام دهیم که ضروری است در این زمینه و برای حل این اختلافات ملکی با استان همجوار تلاش و جدیت از سوی ثبت اسناد و املاک استان انجام شود.

وی با بیان اینکه برای خدمات‌رسانی بهتر و شایسته باید این اختلافات ملکی با همت مسئولان برطرف شود، گفت:‌ نبود تقسیمات کشوری مشخص و تعریف شده می‌تواند این خدمات‌رسانی را در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف ثبتی، قضایی و انتظامی با مشکل مواجه کند که برای رفع این مشکل ضروری است تمامی مسئولان مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند تا این اختلافات ملکی برطرف شده و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای این مناطق انجام شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به الکترونیکی بودن ثبت اسناد تصریح کرد:‌ انجام امور ثبتی به روش الکترونیکی که در اداره کل ثبت اسناد و املاک آغاز شده می‌تواند تا حدود زیادی سبب تسریع در کارها و رضایتمندی بیشتر مردم شود که باید تلاش کنیم در شهرستان مشگین‌شهر با استفاده از این سامانه الکترونیکی و انجام امور ثبتی از این طریق بتوانیم امور مربوط به این حوزه را در اسرع وقت انجام دهیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم با معرفی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مشگین‌شهر شاهد افزایش عملکرد و ارائه خدمات مطلوب و مناسب برای شهروندان در این شهرستان بوده و زمینه‌ای فراهم شود تا با الکترونیکی شدن خدمات ارائه شده زمینه صرفه‌جویی در هزینه و زمان برای مراجعه‌کنندگان فراهم آید.

در این آئین که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار‌ شد، مسعود تقی‌زاده به عنوان رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مشگین‌شهر معرفی شد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon