مرغ منجمد با قیمت مصوب در استان اردبیل توزیع می‌شود


مرغ منجمد با قیمت مصوب در استان اردبیل توزیع می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: به منظور تنظیم بازار توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب در اردبیل تداوم می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهلول تکلوی ظهر امروز در جلسه بررسی توزیع مرغ منجمد مصوب در اردبیل، اظهار داشت: هیچ‌گونه کمبودی در تامین گوشت مرغ گرم و منجمد در سطح استان وجود ندارد و تمام نیازهای مردم به گوشت مرغ پیش‌بینی شده است و هم اکنون از طریق فروشگاه‌های معتبر و خودروهای سیار در حال توزیع است.

وی تصریح کرد: به منظور تعدیل قیمت گوشت مرغ گرم و سهولت دسترسی مصرف‌کنندگان هماهنگی‌های لازم انجام شده تا  اداره کل دامپزشکی استان با تامین 4 دستگاه خودروی یخچال‌دار عملیات توزیع مرغ منجمد را تسهیل و تسریع کند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل  افزود: خودروهای سیار در جوار جایگاه‌های عرضه میوه شب عید مستقر خواهند شد تا مصرف کنندگان به سهولت به میوه و گوشت مرغ منجمد دسترسی داشته باشند.

تکلوی بیان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان برای تنظیم بازار و تعدیل قیمت مرغ نسبت به تحویل گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب به عاملان توزیع سیار و فروشگاه‌های معتبر اقدام کرده و همچنان برای عرضه مرغ منجمد به دستگاه‌ها و فروشگاه‌های معتبر و تعاونی‌های مصرف ادارات و سازمان‌ها آمادگی کامل دارد.

وی گفت: شرکت پشتیبانی امور دام استان از عرضه گوشت مرغ منجمد تا تاریخ مصرف زیر دو ماه از طریق بورس جلوگیری خواهد کرد و به همین خاطر مصرف‌کنندگان می‌توانند نیاز گوشت مرغ منجمد خود را با اطمینان خاطر از طریق فروشگاه‌های معتبر و خودروهای سیار تامین کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: تعاونی مصرف کارکنان دولت نیز می‌توانند به صورت اقساط دو ماهه با قیمت هر کیلوگرم 55 هزار ریال گوشت مرغ منجمد خود را از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان تهیه و در اختیار کارکنان قرار دهند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon