اقامه عزا در حسینیه بیت الشهدای موزه شهید کلهر

اقامه عزا در حسینیه بیت الشهدای موزه شهید کلهر

خبرگزاری تسنیم: فرزند شهید حاج حسین‌علی کلهر برنامه‌‌های هئیت مذهبی محبین الشهدا در دهه اول فاطمیه را که در حسینیه بیت‌الشهدای موزه سردار شهید حاج یدالله کلهر برگزار می‌شود، تشریح کرد.

مجید کلهر، عکاس، مستندساز و فرزند شهید حاج حسین‌علی کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم گفت: مراسم عزاداری هیئت محبین‌الشهدا به‌مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به مدت 3 شب در حسینیه بیت الشهدای موزه شهید کلهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اقامه عزا در حسینیه بیت‌الشهدای موزه شهید کلهر از شب گذشته دوشنبه 11 اسفندماه از ساعت 20 آغاز شده است و تا شب و شام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه خواهد داشت. این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام علوی و مرثیه‌سرایی ایوب منصوری برپا می‌شود.

فرزند شهید حاج حسین‌علی کلهر تصریح کرد: شب آخر این مراسم عزاداری با گردهمایی رزمندگان و ایثارگران مرتبط با خانواده‌های شهیدان کلهر برای برنامه‌ریزی در امر جمع آوری و سازمان‌دهی یادگاری‌ها و عکس‌های قائم‌مقام لشکر 10 و دیگر شهدای محله باباسلمان شهریار همراه خواهد بود.

وی در پایان گفت: در این مراسم و گردهمایی خانواده سردار شهید یدالله کلهر و دیگر شهدای منصوب به این سردار رشید اسلام حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل