تحول نظم نوین جهانی محصول انقلاب اسلامی است


تحول نظم نوین جهانی محصول انقلاب اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بوشهر گفت: تحول نظم نوین جهانی، محصول انقلاب و انقلاب، محصول تلاش‌ها و هدایت‌های امام راحل و مردم از جمله دانش آموزان و شهدای دانش‌آموز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز بوشهر با بیان اینکه دانش‌آموزان در جامعه به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌ها نقش آفرینی خود را در عرصه‌هی مختلف بیشتر کنند اظهار داشت: دانش آموزان باید حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در شرایط کنونی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه جهان درآستانه تحول عظیمی است تصریح کرد: دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های مهم اجتماعی در آستانه تحولاتی جهانی با تجهیز به علوم مختلف خود را برای نقش آفرینی برای آینده ایران، اسلام و جهان آماده کنند.

صفایی بوشهری، با بیان اینکه تمدن جهانی در آینده نزدیک رقم‌ می‌خورد، بیان کرد: جهان در آینده‌ تغییرات جدی پیش رو دارد و دانش‌آموزان در آینده، این تمدن برای ایران و نظم نوین نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه تحول نظم نوین جهانی  محصول انقلاب اسلامی است افزود: تحول نظم نوین جهانی، محصول انقلاب و انقلاب، محصول تلاش‌ها و هدایت‌های امام راحل و مردم از جمله دانش آموزان و شهدای دانش‌آموز است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی, استثمار و استعمار را از فرهنگ‌ها گسست افزود: در گذشته، نظام بین الملل دو قطبی بود و این، استثمار، استعمار و وابستگی را در زمینه‌های مختلف به دنبال داشت که انقلاب اسلامی ایران با طلوع خود بسیاری از اموری را که در تاریخ بشریت نهادینه شده بود از بین برد.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تحول عظیمی در تاریخ بشریت ایجاد کرد گفت: انقلاب اسلامی ساختار ظالمانه جهان را به هم زد و تحول عظیمی در تاریخ بشریت ایجاد کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon