اجرای نمایش فاطمی «صحاب سکوت» در مجتمع فرهنگی امام ‌رضا(ع)

اجرای نمایش فاطمی «صحاب سکوت» در مجتمع فرهنگی امام ‌رضا(ع)

خبرگزاری تسنیم: کارگردان نمایش «صحاب سکوت» گفت: این نمایش به مناسبت ایام فاطمیه در مجتمع فرهنگی امام‌ رضا(ع) روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان به تماشی اثر بنشینند.

قاسم عوض‌بیگی، کارگردان نمایش «صحاب سکوت» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: این نمایش به نویسندگی هنگامه آذین و توسط گروه نمایش راز آماده اجرا شده است تا به مناسب ایام فاطمیه در سالن مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) روی صحنه برود.

وی در رابطه با داستان این نمایش اظهار داشت: پس از کشته شدن عثمان، حضرت علی (ع) به خلافت می‌رسند، در این میان زمانی که حاکم مدائن نامه حضرت را برای مردم می‌خواند، باعث می‌شود سوالاتی مطرح شود که داستان غدیر تا شهادت حضرت صدیقه کبری(س) را بیان می‌کند.

عوض‌بیگی با اشاره به اینکه نمایش «صحاب سکوت» 9 روز روی صحنه می‌رود، اظهار داشت: این نمایش از 14 اسفنر ماه هر روز ساعت 18:30 میزبان علاقه‌مندان به نمایش‌های آیینی است و سیدعلی زاهدی،‌ حمزه عوض بیگی، علی ساربان‌نژاد، حسن زندی و قاسم عوض بیگی بازیگران نمایش هستند.

کارگردان نمایش «صحاب سکوت» در رابطه با حمایت‌های مالی نمایش گفت: نمایش با حمایت مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) به جهت امکانات و با حمایت مالی که توسط مردم جمع‌آوری شده آماده شده، خوشبختانه و یا متاسفانه هیچ‌گونه حمایت مالی از ما نشده و عوامل گروه هم همچون همیشه بدون هیچ چشم‌داشت مالی در این اثر حضور دارند.

به گزارش تسنیم، گروه تئاتر راز، پیش از این نیز نمایش «زخمی که بر دلم نشست» را با حمایت مردمی و در ماه محرم امسال روی صحنه برده بود. همچنین مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) در خیابان انقلاب، تقاطع شهید نامجو واقع است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران