کیانی: ایمان داریم حداقل ۵۰ هزار هوادارمان به ورزشگاه می‌آیند

کیانی: ایمان داریم حداقل 50 هزار هوادارمان به ورزشگاه می‌آیند

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی اطمینان داد هواداران این تیم مقابل الاهلی امارات حضوری حداقل ۵۰ هزار نفری در ورزشگاه خانگی سرخ‌پوشان تبریز خواهند داشت.

مهدی کیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار فردای (چهارشنبه) تیمش مقابل الاهلی امارات اظهار داشت: این بازی برای هر 2 تیم 6 امتیاز دارد چرا که هر 2 تیم در بازی اول خود امتیاز از دست داده‌اند و برای بالا بردن شانس صعودشان نیاز به 3 امتیاز این مسابقه دارند.

وی ادامه داد: الاهلی تیم پر مهره‌ای است و قطعا حریف آسانی برای ما نخواهد بود اما تراکتورسازی چاره‌ای جز کسب 3 امتیاز این مسابقه ندارد و باید این مسابقه را ببریم تا در جدول رقابت‌ها باقی بمانیم.

کاپیتان تراکتورسازی با تاکید بر اینکه در بازی اول مستحق شکست نبودند، یادآور شد: در دیدار با نسف قارشی فقط 10 دقیقه بد بازی کردیم که منجر به خوردن 2 گل شد. شاید عادلانه‌ترین نتیجه این بازی تساوی بود. این بازی نشان داد که در 90 دقیقه بازی باید تمرکز داشته باشیم و لیگ قهرمانان آسیا جای اشتباه نیست.

کیانی در پاسخ به این سوال که چرا تراکتورسازی در 2 دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته از گروه خود صعود کند، تصریح کرد: واقعیت این است که تیم‌های آسیایی از لحاظ امکانات خیلی از ما جلوترند و در هر دوره نسبت به دوره قبل قدرتمندتر می‌شوند در حالی که تیم‌های ایرانی هر سال مشکلات‌شان بیشتر از قبل می‌شود. ما اگر می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا مدعی باشیم باید اول از لحاظ امکانات خودمان را به سطح تیم‌های مدعی این جام برسانیم. بازیکنان تراکتورسازی با همه توان خود در لیگ قهرمانان ظاهر می‌شوند و توان‌شان هم در همین حد است. ان‌شاالله در این دوره بتوانیم طلسم شکنی کرده و راهی مرحله حذفی شویم.

وی با تاکید بر اینکه مشکل تراکتورسازی کمبود بازیکن نیست، خاطرنشان کرد: در دوره قبل بازیکنان با کیفیت زیادی داشتیم اما زورمان به حریفان نرسید. در این دوره بازیکنان تراکتورسازی جوان‌تر شده‌اند و برخی برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌‌کنند با این حال ما در گروه‌مان یک مدعی جدی برای صعود به مرحله بعد هستیم.

کیانی درباره این موضوع که گفته می‌شود تراکتورسازی هر سال با تونی در لیگ قهرمانان بد نتیجه می‌گیرد، گفت: تونی  در ناکامی 2 فصل اخیر تیم در لیگ قهرمانان آسیا نقشی نداشته چرا که او همه توان خود را برای موفقیت تیم در این رقابت‌ها به کار گرفت اما همان طور که گفتم ما واقعا توان رقابت با رقبای قدرتمند آسیایی خود را نداشتیم و هیچ‌کس هم در تیم کم نگذاشت. بازیکنان تراکتور سازی تونی را دوست دارند و با تمام توان در خدمت او و تیم هستند تا ان‌شاالله این فصل در آسیا نتایج بهتری کسب کنیم.

کاپیتان تراکتورسازی در پایان در رابطه با حضور تماشاگران در ورزشگاه در بازی تیمش با الاهلی نیز خاطرنشان کرد: همه امید ما برای شکست الاهلی هواداران هستند و ایمان داریم که حداقل 50 هزار هوادار به ورزشگاه آمده و رکود بیشترین تماشاگر در این دوره از رقابت‌ها را مال خود می‌کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon