نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در اردبیل برگزار می‌شود


نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: همزمان با هفته زن و بزرگداشت مقام مادر نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، طاهر شریفی عصر امروز در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان اردبیل اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان اردبیل همزمان با هفته گرامی‌داشت مقام زن و مادر از روز پایانی فروردین ماه سال آینده به مدت 5 روز و تا تاریخ 4 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود تا بانوان استان توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بانوان استان اردبیل تصریح کرد: در این نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان در قالب مجموعه‌های فرهنگی، اشتغال‌زایی، تشکیل تعاونی‌های کارآفرینی، تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های فعال بانوان معرفی و شناسانده می‌شود تا زمینه تقویت و توسعه این توانمندی‌ها فراهم شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با تشریح اهداف برگزای نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان اردبیل گفت: در این نمایشگاه بانوان تولیدکننده استان در حوزه‌های مختلف می‌توانند محصولات خود را برای فروش معرفی کرده تا زمینه توسعه و گسترش این تولیدات و توانمندی‌ها فراهم شود.

شریفی شناسایی بانوان کارآفرین را از دیگر اهداف نمایشگاه دانست و بیان کرد: در کنار این امر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زنان استان در حوزه اشتغال و درآمدزایی اقتصادی نیز معرفی شده و نقش تاثیرگذار آن‌ها در اقتصاد خانواده بیشتر نمایان می‌شود.

وی با تاکید بر نقش تربیتی زنان در جامعه افزود: توانایی و قدرت زنان در تربیت و پرورش فرزندان صالح و اداره خانواده نقش اساسی و پایه‌ای در پایه‌ریزی جامعه بوده چرا که خانواده محور تشکیل جامعه سالم است که زنان باید با آگاهی از این نقش مهم و حساس در انجام رسالت‌های خود به خوبی ایفای نقش کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه زنان نیمی از جامعه استان اردبیل را تشکیل می‌دهند، گفت: باید از این نیروی بالقوه در پیشبرد اهداف جامعه و نظام اسلامی استفاده کنیم چرا که برای رسیدن به رشد و توسعه متوازن استفاده و بکارگیری از این ظرفیت عظیم در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon