ستاد بزرگداشت هفته زن در اردبیل تشکیل شد


ستاد بزرگداشت هفته زن در اردبیل تشکیل شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر در استان اردبیل با عضویت دستگاه‌ها و ادارات مربوطه تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ماریا موسوی عصر امروز در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان اردبیل اظهار داشت: ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر در استان اردبیل با عضویت دستگاه‌ها و ادارات مربوطه تشکیل شده تا برنامه‌های این ایام برنامه‌ریزی و تدارک دیده شوند.

وی تصریح کرد: تشکیل ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر با تدارک برنامه‌های مختلف فرهنگی و مناسبتی مطلوب و مناسب تلاش می‌کند تا برنامه‌های این ایام در خور و شان زنان برگزار شده و ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها آنها به نحو شایسته در استان معرفی شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان اردبیل در سال آینده گفت: تلاش می‌کنیم تا ظرفیت و توانمندی‌های بانوان استان در این نمایشگاه با شناسایی و بررسی آنها به نحو احسن معرفی و شناسانده شود تا بتوانیم زمینه تقویت و توسعه این توانمندی‌ها را شاهد باشیم.

شریفی از برگزاری مراسم جشن و نورافشانی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اردبیل خبر داد و افزود: این مراسم در میدان مادر شهر اردبیل و در گرامیداشت روز مادر و مقام زن با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود تا بتوانیم ایجاد شور و نشاط را در این روز خجسته و بزرگ در بین مردم اردبیل شاهد باشیم.

وی با تشریح ظرفیت‌های مختلف زنان استان اردبیل بیان کرد: زنان استان که نیمی از جمعیت اردبیل را تشکیل می‌دهند دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه و مطلوبی بوده که باید برای پیشبرد اهداف جامعه از این توانمندی‌ها به گونه‌ای استفاده و بهره برداری کنیم تا سبب تعالی و رشد جایگاه زنان شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار کرد: بهره‌برداری از توانمندی‌های زنان باید در کنار اعتلای جایگاه و شان زنان به کاهش آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی نیز کمک کند و برنامه‌ریزی‌ها در این راستا باید این موضوع را مد نظر قرار داده و بر این اساس هدفگذاری‌ها تدوین شود.

موسوی با تاکید بر الگوگیری زنان از بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: زنان استان اردبیل باید با الگوگیری از اخلاق و سبک و سیره حضرت زهرا(س) در زندگی خود همواره مرام و مسلک این بانوی دو عالم را در همه ابعاد زندگی خود به کار برده و به داشتن چنین الگویی افتخار کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon