سرانه فضای سبز شهر اردبیل سال آینده افزایش می‌یابد


سرانه فضای سبز شهر اردبیل سال آینده افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل گفت: خوشبختانه شورای چهارم شهر اردبیل در زمینه افزایش فضای سبز قدم‌های مثبت برداشته و امیدواریم که در سال آینده نیز افزایش سرانه فضای سبز را شاهد باشیم.

علی هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: رویکرد شورای شهر اردبیل توزیع عادلانه بودجه در بین مناطق چهارگانه شهرداری اردبیل به  ویژه مناطق کم درآمد بوده است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل گفت: از جمله عملکردهای موفق شهرداری اردبیل در توجه به مناطق شهری افزایش فضای سبز و احداث پارک های متعدد بوده که بر همین اساس چندین پارک از جمله پارک سربند، نیایش،‌ کلخوران، حقیقت و سینا احداث شده است.

هدایتی بیان کرد: افزایش فضای سبز در شهر اردبیل از جمله خواسته‌ها و مطالبات اصلی مردم از شهرداری و شورای شهر بوده که خوشبختانه شورای چهارم در این زمینه قدم‌های مثبت برداشته و امیدواریم که در سال آینده نیز افزایش سرانه فضای سبز را شاهد باشیم.

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به احداث یک ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه میراشرف اردبیل تصریح کرد: توسعه منطقه چهار شهرداری اردبیل با توجه به اینکه نسبت به سایر مناطق کم درآمد بوده ضروری بوده که بر همین اساس احداث یک ایستگاه آتش‌نشانی در این منطقه از جمله خواسته‌های مردم بود که خوشبختانه این ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه میراشرف احداث می‌شود  که این کار جزو خدمات شهری شهرداری اردبیل به شمار می‌آید.

وی افزود: شهر اردبیل با قابلیت‌های گردشگری و جغرافیایی خود می‌تواند نگین ایران باشد ولی متاسفانه درآمد شهری پایین بوده که باید برای افزایش درآمد شهری تلاش شود تا بتوانیم یک شهر با چهره زیبا و مدرن را شاهد باشیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل گفت: جلب و جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌های شهری اصلی‌ترین راه افزایش درآمد شهری است و امیدواریم که بتوانیم در زمینه جذب سرمایه‌گذار در شهرداری و شورای شهر عملکرد موفقی داشته و از صاحبان ثروت می‌خواهیم که در اردبیل سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon