۵ دانش آموز ایلامی بر اثر انفجار مین مجروح شدند


5 دانش آموز ایلامی بر اثر انفجار مین مجروح شدند

خبرگزاری تسنیم: معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اثر انفجار در منطقه مهران ۵ دانش آموز ایلامی مجروح شده که به سرعت به مراکز درمانی جهت درمان منتقل شده اند.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، رسول پاپایی معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مجروحیت 5 دانش آموز ایلامی براثر مواد منفجره اظهار کرد: این حادثه عصر امروز حدود ساعت 16:30 که دانش آموزان در حین بازی به روی مین رفته اند و متاسفانه این حادثه اتفاق افتاد.

وی افزود: بر اثر این انفجار 5 دانش آموز مجروح شده اند که 3 نفراز آنها  بلافاصله به مراکز درمانی اهواز ، 1 نفر به تهران و 1 نفر دیگر نیز به ایلام منتقل شده اند. 

پاپایی ادامه داد: مسئولین و مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام پس از وقوع این حادثه به مراکز درمانی مراجعه کرده و از این دانش آموزان عیادت کردند و آموزش و پرورش نیز با همکاری سایر ارگان های استان تلاش کرده این دانش آموزان را به مراکز درمانی مجهزی منتقل کند.

معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد:منطقه کنجانکم مهران دارای یک مدرسه عشایری ابتدایی با 6 دانش آموز بوده و این مدرسه در شیفت صبح دایر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon