رد پای قاچاقچیان عتیقه در قتل‌عام یک خانواده


رد پای قاچاقچیان عتیقه در قتل‌عام یک خانواده

خبرگزاری تسنیم: با پیداشدن اجساد ۴ عضو یک خانواده در خانه‌ای در شهر همدان، این فرضیه که آنها قربانی تجارت اشیای عتیقه شده‌اند، قوت گرفته است.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، صبح دیروز زن جوانی با پلیس همدان تماس گرفت و وحشتزده خبر از قتل‌عام اعضای خانواده‌اش در خانه‌شان در خیابان رکنی همدان داد. این زن چند سالی بود که همراه همسرش در یکی از شهرهای آذربایجان‌غربی زندگی می‌کرد و صبح دیروز برای سر زدن به خانواده‌اش راهی همدان شده و پس از ورود به خانه با اجساد آنها روبه‌رو شده بود. او به مأموران گفت: مدتی بود که اعضای خانواده‌ام را ندیده بودم.

پدرم چند وقت پیش فوت کرد و پس از آن 2برادرم به همراه خواهر و مادرم در این خانه زندگی می‌کردند. صبح که به همدان رسیدم و به مقابل خانه رفتم، هر چه زنگ زدم کسی جوابی نداد. نگران شدم و با تلفن همراه آنها تماس گرفتم اما باز هم جوابی نشنیدم. چون از قبل کلید داشتم، در خانه را باز کردم و وارد شدم. به محض ورود به داخل خانه متوجه بوی تعفن شدیدی شدم و با دیدن اجساد اعضای خانواده‌ام، پلیس را خبر کردم.

تیمی از کارآگاهان جنایی همدان همراه با بازپرس ویژه قتل راهی محل جنایت شدند. قربانیان 2پسر جوان، یک دختر 18ساله و زنی حدودا 50ساله بودند. آنچه مسلم بود، اینکه مدت زمان زیادی از زمان جنایت گذشته بود. تا جایی که اجساد متعفن شده بودند و تشخیص اینکه آنها چگونه و با چه وسیله‌ای به قتل رسیده‌اند در بررسی‌های اولیه غیرممکن بود. با این حال آثار خون در نقاط مختلف خانه نشان می‌داد که آنها از سوی عاملان جنایت هدف ضربات مرگبار قرار گرفته‌اند. کارآگاهان در ادامه تحقیقات به پرس‌وجو از همسایه‌ها پرداختند اما هیچ‌کس متوجه حادثه نشده بود.

تنها کسی که می‌توانست در حل این معمای جنایی به پلیس کمک کند، دختر دیگر خانواده بود که آن روز به همدان آمده بود. او گفت: اعضای خانواده‌ام از مدتی قبل در کار خرید و فروش گنج و اشیای عتیقه بودند و به همین دلیل با افراد ناشناسی در ارتباط بودند. اما من مخالف این کار بودم و اطلاعات زیادی درباره کسانی که با آنها در ارتباط بودند ندارم. به‌گفته سرهنگ رسول مرادی، رئیس پلیس همدان، طبق بررسی‌های انجام شده حدود 3 الی 4 روز از جنایت می‌گذرد و امیدواریم با توجه به قرائن و دلایل موجود هرچه سریع‌تر موفق به شناسایی متهم یا متهمان این پرونده شویم.

منبع: همشهری

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon